#1Postades 11 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi Lovely Complex

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
  • Saya

s p a m m e r

Skriv ett Off-topic-svar
    #2Postades 10 år sedan
    Är den här bra/romantisk? Tjejen och killen ser ut som paret i Bokura Ga Ita... -.-'
    せかいをかくめいするちからを
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Ahiru

Super Dollfie Addict

Skriv ett Off-topic-svar +
    #3Postades 10 år sedan
    Tycker den är bra. Mycket romantik och drama, en ganska typisk shoujo-serie med andra ord.
    Tillgången på idioter är större än efterfrågan...
    #4Postades 10 år sedan
    Jepp, den är jätte bra, mycket romantik och en serie som kan jämföras med Bokura ga Ita. Fast det är mer komiska inslag i den här än vad det är i Bokura ga Ita.. :) LC är en av mina favoriter~
    "Without the villian, the hero can't shine. The opposite is just as true" - Tasuza Sakurano, Ginban Kaleidoscope
  • Saya

s p a m m e r

Skriv ett Off-topic-svar
    #5Postades 9 år sedan
    Sett 24 avsnitt nu... Otroligt seg början, men den var riktigt härlig ändå.
    Redigerades senast 9 år sedan av Saya
    せかいをかくめいするちからを
    #6Postades 9 år sedan
    Citerar Saya
    Otroligt seg början, men den var riktigt härlig ändå.

Tyckte precis samma sak, de första 3-4 avsnitten var inte alls bra,men sedan blev den supersöt :) Gillade den verkligen. Otani är söt >.<
    Men gud vad Koizumi skulle böla.. det blev ju bara jobbigt.
    Redigerades senast 9 år sedan av Elix
    Kono bangumi wa goran no sponsaa no teikyou de okurishimasu.
  • Meerkat

Beyond definition!

Skriv ett Off-topic-svar
    #7Postades 9 år sedan
    Jag tyckte de första avsnitten var roligast faktiskt. Hade mest humor. Men det är ju en drama serie och jag har inget imot drama alls så det var ju fortfarnande bra efter de första avsnitten.
    Asocial och pratglad
    #8Postades 9 år sedan
    Är det någon som sett den riktiga filmen btw?
    (inte något speciellt att se såklart, som vanligt, men lite söt var den ändå.)
    Gillade fortfarande Otani fastän han var otecknad. Hyfsat söt, fast såklart kommer ingen riktig människa kunna mäta sig med animerade A-chan. ^^ haha
    Kono bangumi wa goran no sponsaa no teikyou de okurishimasu.
    #9Postades 9 år sedan
    Citerar Elix
    Är det någon som sett den riktiga filmen btw?

Jag tycker den var en besvikelse. Den enda som var bra var ju Suzuki (kan dock vara för att han är den bästa skådisen utav dem) xD Diggade näsblodet, haha xD Hon som spelade Risa var ju helt kasst, lyckades inte fånga hennes personlighet alls utan blev bara fånig. Sedan var inte filmen heller så bra, om man aldrig hört talas om LoveCom så skulle man nog inte fatta mkycket...
    "I have a father?"
    #10Postades 9 år sedan
    Väldigt rolig (garvade som fan ibland) och den lyckades blanda in dramat och romatiken väldigt bra i komedin, vilket de flesta serier brukar faila med (blir för mkt eller för lite av det ena bla bla).
    Jag får allt, ni får resten
    #11Postades 9 år sedan
    Åh, denna serie är mycket bra :D Komedi och drama i en bra blandning.
    Har läst mangan, sett animén och filmen. Mycket bra ^^ (y)
    ... :)))))))))
    #12Postades 9 år sedan
    älskar den är animen! :) humorn är underbar och sen blandat med drama
    ”This flower also has opposite meanings such as disappointment and loss hope” Tamaki
    ”Oh, it looks like Tamaki-senpai, quite pathetic” Haruhi
    #13Postades 7 år sedan
    Började med att se den idag, lite halvseg för att vara ärlig. Fast de flesta serier brukar vara så, förhoppningsvis så tycker jag annat om animen om ett tag!
    Det som har hänt är det förflutna och jag skall icke se tillbaka på det och ångra mig, istället ska jag koncentrera mig på nutiden och se fram mot framtiden.
    #14Postades 7 år sedan
    Herregud vad underbar den har börjat blivit!
    Har personligen lite halv svårt med dessa serier eftersom jag sitter och rodnar nästan själv då något händer, så under avsnitt 6 gjorde jag det hela tiden. Får se hur det blir med resterade anime x>
    Det som har hänt är det förflutna och jag skall icke se tillbaka på det och ångra mig, istället ska jag koncentrera mig på nutiden och se fram mot framtiden.
    #15Postades 7 år sedan
    Har nu sett klart animen och fy vad underbar den var♥
    Känner mig så pepp att jag blir ledsen över att det inte finns mer, ska ta och dränka min sorg med att läsa mangan!
    #16Postades 7 år sedan
    Citerar Hauii
    Har personligen lite halv svårt med dessa serier eftersom jag sitter och rodnar nästan själv då något händer

hah va varför? :P sticker du också ut med din längd som hon?

men visst är det en skön anime, jag gillade deras Oosaka (?) dialekt och hur killen sa "ch'au yo!" hela tiden :D
    "Nothing worth having comes without some kind of fight, got to kick the darkness 'til it bleeds daylight."
    #17Postades 7 år sedan
    Citerar Satori-chan
    hah va varför? :P sticker du också ut med din längd som hon?

Hahaha, faktiskt så ja! Är en av de längsta tjejerna på 175 cm vilket även är 3 cm mer än Risa, dock äru killarna på gymnasiet som tur lite längre :'3
    Fast rodnar mest då något pinsamt ska hända eller när de kysser nån medan jag på samma gång går "Awww".

Fast aja, är också för att jag var ganska känslokall mot allt och alla för bara 2-3 år sedan och nu så kan jag i princip gråta/rodna osv. till allt, väldigt störande när jag tänker på det :(
    #18Postades 7 år sedan
    Citerar Hauii
    Hahaha, faktiskt så ja! Är en av de längsta tjejerna på 175 cm vilket även är 3 cm mer än Risa

hahahaha åh gud vad lång du är! :D Jag har kämpat med att komma upp till 165cm, men sen så har jag då en "fin" längd för att vara asiat XD Här i sverige tappar folk alltid bort mig bland svenska tjejer som är så smala och långa och fina, och jag är knubbig och kort i jämförelse :P

Citerar Hauii
    Fast aja, är också för att jag var ganska känslokall mot allt och alla för bara 2-3 år sedan och nu så kan jag i princip gråta/rodna osv. till allt, väldigt störande när jag tänker på det :(

Det är precis sånt som händer mig också, jag såg en julfilm för ett par dagar sen, jag har sett den typ varje jul och bara känt mig glad och sådär juligt kulig vet du, men den här gången grät jag när mamman kramade sin son och det VAR störande!! Jag fattar inte varifrån hormonerna väller in, men det stör mig in i helvete att nån säger "I love you" eller nån lyckas med sin dröm och jag blir tårögd. Är det vad det kallas att vara "kvinna" tror du? :P Jag som så länge har klarat mig fint med mina Mortal Kombat spel och Harry Potter böcker... -.-'
    "Nothing worth having comes without some kind of fight, got to kick the darkness 'til it bleeds daylight."
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #19Postades 7 år sedan
    Älskar att alla har osaka dialekten den är så skön!
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
  • Raffaella-chan

Life is whatever you want it to be..

Skriv ett Off-topic-svar
    #20Postades 7 år sedan
    Älskar Lovely Complex! Dethär är en anime man kan se om och om igen defenetivt en 10 poängare
    Ippen shinde miru?
Visar 1-20 av 22

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen