Såg de 8 avsnitten av den här serien igår natt mellan typ elva/halv tolv och halv tre..fick sedan efter det tvinga mig i säng eftersom att frestelsen att kolla vidare var väldigt stor även om jag blev riktigt trött..och sen såg jag klart de sex resterande avsnitten idag på förmiddagen. Riktigt ***** bra serie måste jag verkligen säga. Spoiler:
Riktigt bra story och bra gjord, snacka om problem det måste ha varit för Takayuki..först hamnar Haruka i koma i tre år och han blir ihop med Mitsuki istället, och sen helt plötsligt vaknar Haruka upp..Sorglig var den också som ni säger..t.ex. när Takayuki och Haruka säger farväl i det sista avsnittet :( :( :( :( :( :( :( :(
Som sagt, riktigt riktigt bra serie som man fastnade i och blev berörd av och kan också verkligen rekommendera den som "Kromgol" här ovan..
Precis som "Logos" säger, även om jag inte grät någon gång under serien blev man många gånger rörd..som sagt, en serie man fastnade i och som berörde, och som jag också kan starkt rekommendera..
Redigerades senast 1 år sedan av JontiHagane