Jag håller med till 100%! Ah, så mycket att säga om första avsnittet! >_<''
För det första hade jag inte förväntat mig att Mikado skulle vara huvudpersonen, jag vet inte varför men jag hade fått intrycket av att Masaomi var det. Men det är bra! Jag gillar verkligen blyga, osäkra och gulliga Mikado. =P Men jag fattar inte vad som var så speciellt med hans namn, fast det
kanske är för att jag inte kan japanska. Spoiler:
Var det han som var med i chatten? Och vilken var han i så fall? Btw, är det samma röstis till Masaomi som till Hakuren i 07-Ghost? Han var bäst iaf. Åh, just det, tycket även att Mikado påminde starkt om han Kina-människan i
Kuroshitsuji, Lau eller vad det var hann hette. Utseendemässigt alltså.
Musiken var bra också, jag gillade särskilt endingen. Gillar dock inte att det ser ut som nästan alla tjejer ska vara klädda i kortkort, men man kan väl inte få allt. Mysterie-vibbarna sen! SÅ BRA! Jag menar, en Spoiler:
huvudlös motorcyklist som beskyddar staden i äkta Batman-anda, hur kan det misslyckas? Och att den sedan äger loss med sin hoj Spoiler:
och lien <3 gör inte konceptet sämre. Är det bara jag, eller var den Spoiler:
av kvinnligt kön? And what's the deal with the cat ears?
Handlingen i denna anime verkar bli utsökt mystisk, den har redan fått mig att skratta högt, musiken ger en skön känsla och huvudpersonen är supergullig! I
like it! XD
Skyhöga förväntningar för nästa avsnitt.