#1Postades 4 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi Gekkan Shoujo Nozaki-kun

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
    #2Postades 4 år sedan
    Hahah den här animen är ju hur bra som helst! Den är så söt och mysig, och vissa scener får mig att skratta tills tårarna kommer fram. Längtar till nästa avsnitt!
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 4 år sedan
    Fjärde avsnittet var sjukt roligt! XD
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #4Postades 4 år sedan
    Citerar Yaana
    Fjärde avsnittet var sjukt roligt! XD

Håller med till 100% asgarvade när Spoiler: dom var inne på toaletten och Nozaki snackade skit! Skrattade så jag väckte hela kvarteret.
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #5Postades 4 år sedan
    Citerar Zaraki-kun
    Håller med till 100% asgarvade när Spoiler: dom var inne på toaletten och Nozaki snackade skit! Skrattade så jag väckte hela kvarteret.

Spoiler: Att de blev helt nedbrutna av spelet och sedan faktiskt ritade mangan.. Klockrent! XD
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #6Postades 4 år sedan
    Tomoda <3
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
  • Firiel

dimensionshäxa

Skriv ett Off-topic-svar
    #7Postades 4 år sedan
    Citerar Zaraki-kun

Spoiler: Och att Mikorin verkligen, verkligen ville vara med!
    Den här serien ÄR verkligen hur rolig som helst. Typ alla karaktärer är komediguld.

Tomodaaaa!
    Redigerades senast 4 år sedan av Firiel
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #8Postades 4 år sedan
    Citerar Firiel
    Den här serien ÄR verkligen hur rolig som helst. Typ alla karaktärer är komediguld.

Härligt att den inte tar sig på så stort allvar heller. :)
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #9Postades 4 år sedan
    Ni alla har väckt oerhört mäktiga skuldkänslor för att jag inte kollar på den här serien just nu... Kanske något man borde göra ändring på.
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #10Postades 4 år sedan
    Jag gillar Mikorin och Kashima-schwan. Tycker att de är de roligaste karaktärerna.
    Spoiler: Toalettdelen var också hysterisk.
    Onegai Pedro.
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #11Postades 4 år sedan
    Citerar MasaReviews
    Ni alla har väckt oerhört mäktiga skuldkänslor för att jag inte kollar på den här serien just nu... Kanske något man borde göra ändring på.

The plan. 8)
  • Eremiten

Book Of Legend

Skriv ett Off-topic-svar
    #12Postades 4 år sedan
    Helt underbar (och hysteriskt rolig) anime! Rekommenderas starkt! ^_^ Jag har själv tecknat serier så igenkänningsfaktorn är rätt hög ibland xD
    "Varför viftar hunden på svansen? För att hunden är smartare än svansen. Hade svansen varit smartare, så hade svansen viftat på hunden!"
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #13Postades 4 år sedan
    Avsnitt 10: Spoiler: Gillar när Waka gick på date med Seo. De skulle vara ett mysko par om de var ihop på riktigt. Jag längtar även tills Waka märker att Seo är Lorelei. Hon har ju enormt bra röst. Det skulle vara extremt roligt att se. Den här serien är verkligen bra.
    Onegai Pedro.
  • Eremiten

Book Of Legend

Skriv ett Off-topic-svar
    #14Postades 4 år sedan
    Vill ha nästa avsnitt NU!! *__*
    "Varför viftar hunden på svansen? För att hunden är smartare än svansen. Hade svansen varit smartare, så hade svansen viftat på hunden!"
  • Saya

s p a m m e r

Skriv ett Off-topic-svar
    #15Postades 4 år sedan
    Fruktansvärt rolig efter bara två avsnitt. Tycker verkligen om att en serie kan vara så otroligt nördig och meta!
    せかいをかくめいするちからを
  • Lambo-Kun

Inspector Spacetime

Skriv ett Off-topic-svar
    #16Postades 4 år sedan
    Höstens stora överraskning är nu tyvärr över. Älskade verkligen denna underbart charmiga komediserie som vänta ut och in på de flesta romansklyschorna. Urgullig har den varit hela vägen och har värmt mitt sotsvarta hjärta varje vecka de senaste 3 månaderna. Hoppas verkligen på en andra säsong, vilket inte känns helt omöjligt med tanke på att serien introducerade en ny karaktär, som ser ut som Nozakis lillebror, under de sista minuterna.
    "En fisk?! Du ser ju fan ut som en MÖRT!" - Kalle Anka
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #17Postades 4 år sedan
    Härligt slut men.. .. NOZAKI?! XD
  • Eremiten

Book Of Legend

Skriv ett Off-topic-svar
    #18Postades 4 år sedan
    Så vitt jag vet är en andra säsong på väg! :) Helt underbar serie, rekommenderas verkligen! Även till dem (såsom jag) inte alls är intresserade av romansserier.
    #19Postades 4 år sedan
    Älskade den här serien! Alla karaktärer var riktigt grymma! Älskade Seo väldigt mycket (Chiyos kompis), hon var så weird. När Seo gick på bio (eller hela den där "dejten") var så löjligt rolig hahah!
    Den där sista scenen mellan Nozaki och Chiyo, Spoiler: under den där "confession", jag trodde ärligt att han äntligen fattade!!! Men ååhh vad sur jag blev hahaha "I like fireworks too".....really Nozaki? ....REALLY!?! ahaha

Citerar Eremiten
    andra säsong på väg

Vad glad jag blir!! Åååh nu är det bara att vänta på andra säsongen!
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #20Postades 4 år sedan
    Har nu sett klart på den här serien. Jag vet så mycket som att jag gillade den, men inte alls hur mycket. Nog fick den mig att småskratta några enstaka tillfällen, men inget överdrivet eller särskilt mycket. (Skyller dock inte det på själva serien då jag i allmänhet har grymt svårt att uppleva starkare känslor vid anime.) Kan däremot erkänna att den var rolig, även fast den inte alltid fick mig att garva så mycket. Sammanfattningsvis var den oerhört underhållande, och jag kan inte låta bli att ångra att jag inte följde den veckovis.
Visar 1-20 av 22

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen