#1Postades 2 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi Ore Monogatari!!

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
    #2Postades 2 år sedan
    Denna har verkligen stor potential att bli årets mysigaste serie. Så himla skön humor!
    Yamato är så härlig att man smälter av förtjusning ">_<"
    恥ずかしいセリフ禁止!
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #3Postades 2 år sedan
    Såg nyss avsnitt två, aahhh älskar protagonisten så mycket! Det var en scen under avsnitt 2 som fick mitt hjärta att känna sig tung.. Spoiler: ''It never works(for me) because, in this kind of situation, I go to the falling beam.... I can't be the knight in shining armor''. AGHHH jag blev bara så ledsen att han tänker så.. Men jag blev glad av att se dom andra två hjälpa till sen puh
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
    #4Postades 2 år sedan
    Så glad att det här blev en anime. Älskar manga så jag har många förhoppningar för anime ^^
    "Death is certain but the time for it is not."
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #5Postades 2 år sedan
    Aka-oni och Ao-oni historien var som ett spjut i hjärtat. Fan sorglig.
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #6Postades 2 år sedan
    Gillar verkligen den här serien, att säga att det nya avsnittet i regel är veckans höjdpunkt är ingen underdrift. Gillar särskilt en kommentar jag fann på Youtube:

"Takeo = Man of the Year
    Suna = Bro of the Year"
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #7Postades 2 år sedan
    Då var detta slut tråkigt nog. Tyckte detta var varmt och mysigt att titta på. Även roligt i flera ställen. Avsnitt 19:Spoiler: Urgulligt när Takeo får en lillasyster. Önskar att hon hade varit med lite mera.Inte så stor Spoiler: men av något skäl, passade jag på att räkna hur många gånger Takeo sa I like her/love her för sig själv. Hela 43 gånger. Det var kul att hålla koll på det.
    Det finns en chans att det kommer en till säsong till våren. Längtar...
    Redigerades senast 2 år sedan av Yajirou
    Onegai Pedro.
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #8Postades 2 år sedan
    Helt underbar serie. Detta och Prison School var överlägset veckans två höjdpunkter. Spoiler: Tycker att de fick precis lagom tid för att hamna i förhållandet, vilket är sååå härligt. Tre episoder, det finns en utveckling, samtidigt som just den delen inte tar över hela serien som i så många andra fall. Vet inte om jag riktigt får fram vad jag menar men jag är trätt så äsch.
Visar 1-8 av 8

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen