forum .

Anime / Inuyashiki .

Inuyashiki

. sida 1 av 1

#1Postades 253 dagar sedan
    I den här tråden diskuterar vi Inuyashiki

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
  • Firiel

dimensionshäxa

Skriv ett Off-topic-svar
    #2Postades 243 dagar sedan
    Jag vet inte om jag pallar den här serien. Första avsnittet var rätt rörande men det andra, herregud. Det blev nästan för mycket, även om det var välgjort. Spoiler: Hiro är ett monster.
    Redigerades senast 243 dagar sedan av Firiel
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Lambo-Kun

Inspector Spacetime

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 221 dagar sedan
    Inuyashiki känns allt för manipulerande. Stackars oförstådda gamla mannen som inte respekteras tillräckligt av de yngre generationerna.
    Alla ungdomar beter sig som ordentliga rövhål. Seriens antagonist bryr sig endast om kulturfenomen som t.ex. One Piece men kan inte relatera till mänsklig empati.

Får ser hur serien utvecklas efter de här första avsnitten. Serien har klart denna säsongs starkaste intro och outro1

EDIT: För att jämföra med Oku Hiroya's tidigare verk kunde jag ändå bli underhållen av Gatnz trotts dess absurda teman. Inuyashi fungerar inte rikt lika bra som popcorn-underhållning för mig personligen.
    Redigerades senast 221 dagar sedan av Lambo-Kun
    "En fisk?! Du ser ju fan ut som en MÖRT!" - Kalle Anka
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
Visar 1-3 av 3

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen