forum .

Anime / Pop Team Epic .

Pop Team Epic

. sida 1 av 1

#1Postades 43 dagar sedan
    I den här tråden diskuterar vi Pop Team Epic

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #2Postades 42 dagar sedan
    Hahaha, jag fattar absolut ingenting. Vad i hela friden är det här? Börjar som en normal anime tills den blir konstig. Efter halva avsnitten repeteras allt igen med pyttelite ändringar.
    Onegai Pedro.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Firiel

dimensionshäxa

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 42 dagar sedan
    Men är det värt att se den? Jag står i valet och kvalet om jag ska ge mig på den eller inte. För visst är det normallånga avsnitt? Klarar en hjärna av det i 25 minuter? I (eventuellt) tolv avsnitt?
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #4Postades 42 dagar sedan
    Citerar Firiel
    Men är det värt att se den? Jag står i valet och kvalet om jag ska ge mig på den eller inte. För visst är det normallånga avsnitt? Klarar en hjärna av det i 25 minuter? I (eventuellt) tolv avsnitt?

Har ingen aning om det är värt det. Jag kommer se detta, bara för konstig att man måste. Den var så konstig att jag ville ha mer när den var slut, så en hjärna borde klara av 25min av detta en gång i veckan. :)
    Onegai Pedro.
Visar 1-4 av 4

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen