forum .

Bollhavet .

Vad gör ni just nu?

. sida 1 av 305

#1Postades 9 år sedan
    Ja, som rubriken lyder: Vad gör ni just nu?

Själv så sitter jag här med en Cola burk och lyssnar på musik och skriver detta.

VAD GÖR NI? XD
    Careful, I kill for fun! :D
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #2Postades 9 år sedan
    Jag letade nyss upp en massa japanska ordlistor på nätet för att hitta vad ordet i "japanska ordleken!" - tråden betydde.... Men hittade inte... =/
    #3Postades 9 år sedan
    Jag sitter och spelar Professor Layton and the Curious Village till DS. Udda och rätt kul spel, men väldigt klurigt...

EDIT: Jag kom på att jag kan fylla ut min kommentar med ett problem ur spelet.

"Three identical-looking umbrellas are sitting upright in a stand. Assuming the owners don't check their umrella's labels, what percentage chance is there that only two people will walk off with their own umbrella?"

Den första som skriver rätt svar i Off-topic får en virituell kaka!
    Redigerades senast 9 år sedan av Kamel
    Reading online forums may cause irrepairable damage to your faith in humanity.
    #4Postades 9 år sedan
    efter att ha fånat runt i off-topic är det inte mer än rätt att jag bidrar till denna tråden

i detta nu så sitter jag och läser en fin romantiskt drama manga (som är mycket unik) medan jag sitter och stirrar på mina 5.25 rader marabou choklad som jag inte klarar av att äta eftersom mitt glas mjölk är slut och jag är först törstig för att äta dem utan mjölk till :o
    Alla har vi en alv innerst inne
    #5Postades 9 år sedan
    Är mitt inne i åttonde avsnittet av Higurashi no naku koro ni, men min bror ville kolla något på youtube så jag fick avbryta. Sedan såg jag att jag hade en flik med animecka uppe så då tänkte jag att jag lika gärna kunde kolla efter nya inlägg. Och här är jag nu :( Men jag ska fortsätta kolla snart, tortyr är mysigt :3
    #6Postades 9 år sedan
    Jag leker lite med Photoshop. Fungerar alltid när jag behöver rensa hjärnan på annat.
    I may be bad, but I'm perfectly good at it.
    #7Postades 9 år sedan
    Jag leker med en morakniv och en magnet..
    "I may not be beautiful, but parts of me are pretty awesome"
    #8Postades 9 år sedan
    JAG KOM JUST HEM!!! och klockan är nu 22:53 och nu är jag hemma! ^^ det är alltid trevligt.. fast jag är ensam hemma, med min kanin! och den verkar vara konstig.. just när jag klev in i lägenheten började den grymta! :s

men nu är jag hemma och jag lyssnar på "Across the Universe" av beatles... och nu hade jag faktiskt tänkt att kolla på anime och flumma med suptiro på msn! mohahaha
    #9Postades 9 år sedan
    Jag kollar på Itazura na Kiss 20 och dricker en trocadero =) har precis avslutat min bok , bwhihihi ;D
    "I have a father?"
  • Saya

s p a m m e r

Skriv ett Off-topic-svar
    #10Postades 9 år sedan
    Lyssnar på musik och har skrivit ut lite bilder på sakura/sasori för att jag tänkte rita dem :P
    Ska snart gå och göra te.
    せかいをかくめいするちからを
    #11Postades 9 år sedan
    Precis lyckats hitta de tre sista avsnitten av Gossip Girl och kollat klart på dem. Sitter nu och lyssnar på extremt depressiv musik och tänker på att skriva lite innan man ännu igen tar fram den förskräckliga fysikboken!
    "Don't believe in yourself. Believe in me. Believe in me who belives in you!"
    #12Postades 9 år sedan
    Jag kom nyligen på att jag inte var inne på animecka igår, så jag satte på mammas dator lite snabbt och har nu precis läst igenom allt jag missat. Men mammas dator befiner sig snett bredvid tv:en och just nu är av någon anledning barnkanalen på... Nu började precis "Dagens Visa" så jag tror att jag måste gå och stänga av den innan jag avlider... =.=
    "Without the villian, the hero can't shine. The opposite is just as true" - Tasuza Sakurano, Ginban Kaleidoscope
    #13Postades 9 år sedan
    Jag kom på att jag inte sett Naruto Shippuden movie, så jag sitter här och laddar ned den. Jag ska kanske se den ikväll. =) xD
    Redigerades senast 9 år sedan av Tthekiller163
    Careful, I kill for fun! :D
    #14Postades 9 år sedan
    vaknade typ nu... och nu lyssnar jag på ZIGGY STARDUST av DAVID BOWIE <3

-.-' men nu är det frukost dags!!!
  • Meerkat

Beyond definition!

Skriv ett Off-topic-svar
    #15Postades 9 år sedan
    jag sitter i tyst beundran över Kumeta Kojis genialitet ^^ (och nyss ritade jag manga i szs stil)
    Asocial och pratglad
    #16Postades 9 år sedan
    Jag tittar just nu på Special A 18 och har precis ätit lite snabbnudlar till lunch! =3
    "Without the villian, the hero can't shine. The opposite is just as true" - Tasuza Sakurano, Ginban Kaleidoscope
    #17Postades 9 år sedan
    jag försöker (utan att lyckas) plugga på japanska samtidigt som jag läser manga, det går inte bra alls.

jag måste lära mig alla "simpla" hiragana på tre dar. DET ÄR INTE PSYKISKT MÖJLIGT! T_T
    Alla har vi en alv innerst inne
    #18Postades 9 år sedan
    Ja! Börjar äntligen friskna till från denna hemska förskylning. Så nu ska man väl ta på sig jackan och tanka moppe poppen innan man sticker för att hämta en kompis. Sen så blir det Singstar och Sweeny Todd ikväll, och med lite tur så kan jag tvinga polarna att kolla på lite Ghibli! Wee xD
    Redigerades senast 9 år sedan av blackandred
    "Don't believe in yourself. Believe in me. Believe in me who belives in you!"
  • herolove

"Animeckas barnvakt";)

Skriv ett Off-topic-svar Ω
    #19Postades 9 år sedan
    Jag var ute och grillade igår, så nu luktar jag rök och känner mig förskyld:(
    Jag måste verkligen ta en dusch, så det kommer jag göra snart.
    #20Postades 9 år sedan
    hehe

jag ater Wok och kollar po Inu Yasha

och lite simpsons :D
    Redigerades senast 9 år sedan av BlackAngel
    Så Kan Det Gå När Inte Haspen Är På...
Visar 1-20 av 6092

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen