#1Postades 9 år sedan
    Eftersom det är så trevligt att kunna skryta över något, så tyckte jag att denna tråd kunde vara bra.

Själv är jag väl lite småstolt över att jag börjar ta mig i kragen och faktiskt prata lite med folk i skolan. Vågade till och med be en kille i parallellklassen att fota min spex-outfit i torsdags X3 Dessutom har jag idag för första gången klarat ut Lylatwars! 8D
    Sen är jag rätt bra på att inte göra av med pengar, men det är väl mest beslutsångest ^^'

Det var nog allt för mig just nu. Så, er tur, vad vill ni skryta över? :D
    Exkrementiellt avföringsbajs.
    #2Postades 9 år sedan
    Gårnattens saga! Gårkvällens ritande! Gårdagens allmäna kreativitet!
    Asocial och pratglad
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #3Postades 9 år sedan
    Jag gillar inte att skryta, men eftersom man får gör det i den här tråden så... Men jag kommer ej på någonting att skryta om .__.
    Be optimistic, all the people you hate are eventually going to die =)
    #4Postades 9 år sedan
    Att jag lyckades gå i mina "ny"inköpta klackskor en hel dag utan att rammla i alla trappor (eller på alla plana ytor med för den delen)!
    "Don't believe in yourself. Believe in me. Believe in me who belives in you!"
    #5Postades 9 år sedan
    jag har inte så mycket att skryta om men en sak kommer jag på just nu och det är att jag kollar på anime. jag vet det låter konstigt på en anime sida
    #6Postades 9 år sedan
    well, min mangasamling är ganska stor :3 men än är den inge att skryta med men en dag...
    "I have a father?"
    #7Postades 9 år sedan
    Jag var vänsterhänt en gång i tiden. True Story.
    The Only Dependable Thing About the Future is Uncertainty - Amarant Coral.
    #8Postades 9 år sedan
    för att kontra Phyx: Jag är högerhänt men jag håller gaffeln i höger hand när jag äter, nåt som jag är mycket stolt över >:}
    Alla har vi en alv innerst inne
    #9Postades 9 år sedan
    Citerar OrdforandeMjao
    Sen är jag rätt bra på att inte göra av med pengar

Det är jag också bra på! Trots att jag köper en massa manga och anime, hm...
    Alltså, jag har pluggat på högskola i tre år (eller, fyra sammanlagt), UTAN att ta några lån (och jag har bott själv och inte fått några bidrag från mor och far om ni nu tror det) och har likt förbaskat mer pengar nu än när jag började. Så det blir en långresa till Asien i två månader nu. :)

edit - Jag kom på en sak till. Jag är grym på att dammsuga. Har jobbat en del i hemtjänsten, och ALLA vårdtagare berömmer min noggrannhet med dammsugaren. En liten gumma konstaterade till och med att den som gifter sig med mig kommer få en mycket duktig fru. ;)
    Redigerades senast 9 år sedan av Firiel
    #10Postades 9 år sedan
    Hmm, jag skulle kunna säga att jag fått Devius att äta frukost! ;o
    Be optimistic, all the people you hate are eventually going to die =)
  • Saya

s p a m m e r

Skriv ett Off-topic-svar
    #11Postades 9 år sedan
    Att jag är bra på att teckna/måla/rita/whatever xD
    Och att jag (i alla fall) tycker att jag är hyfsat bra på engelska ^-^

Mindre stolt är jag över att jag, till skillnad från de andra här, är bra på att slösa med pengar ^^'
    En dålig egenskap trots att jag bara for 70 i månade ;__;
    (fast desto mer i present)
    Redigerades senast 9 år sedan av Saya
    せかいをかくめいするちからを
    #12Postades 9 år sedan
    Erm... Skryta är jag inte så himla bra på direkt, men det är nog ganska bra antar ja. Det enda jag kan komma på som jag är ganska stolt över är att jag är den absolut enda person jag känner som är född helt utan någon som helst talang på något! =o
    Jag har aldrig varit bra på något, utan alltid medioker och kan inte sticka ut ur mängden på något sätt hur mycket jag än har försökt x) Så jag har accepterat att vara Mr. Average Joe som är hyffsad på en del saker =)
    "I may not be beautiful, but parts of me are pretty awesome"
  • Animas

Omae wa mo shindeiru

Skriv ett Off-topic-svar
    #13Postades 9 år sedan
    *Trumvirvel och trumpeter* Nu j*vlar ska skrytkungen skryta!

När jag tänker efter finns det väldigt få saker jag kan skryta om men äh! Jag är faskligt bra på att skryta och stava fel. Alla som utmanat mig för smaka på nederlag!

En annan sak jag stolt kan briljera med är att jag inte sagt ett ända rasistiskt skämt idag. Jag tror det här är ett rekord :O.
    I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be
    #14Postades 9 år sedan
    Ja, vad är jag inte bra på?? .... förutom att sjunga alltså xD

Men bra på att dansa tycker jag faktiskt att jag är =D
    Sen även på rita och spela teater... rent allmänt så anser jag att jag är relativt bra på mycket estetiskt utom att spela musik och definitivt inte på att sjunga ^^' Var glada om ni har sluppit höra min sångröst xD

Sen kan jag väl alltid skryta med det faktum att jag skriver en fanfic som för tillfället är på lite mer än 200 sidor .. :P Plus att jag skriver en massa annat på det också ^^
    Diggy Diggy Hole
  • VerChe

jag är en katt =^.^=

Skriv ett Off-topic-svar V
    #15Postades 9 år sedan
    skryta? OMG... det är wtf!

Att skryta är inte min grej, men att vara kreativ och allmänt flum är definitivt min grej. Att spela klassisksaxofon är självklart en av mina bästa egenskaper! Att jag har ett helt öppet perspektiv för det mesta är nog en bra sak med mig... Sedan ser jag inte världen som ett stort svart hål eller att det är ngt meningslöst... för det är bara fail... men, vem vet vad jag är egentligen bra på... jag försöker bara vara mig själv och göra det jag vill, så kort sagt är det en av mina bästa egenskaper!

"Jag är ganska bra på pingis och flipperspelens prins. Jag har aldrig fått däng i Trivial Pursuit, så vitt jag minns. Jag kan simma som en säl och jag kan teckna lite grann´.
    Ein bisse deutch skulle jag också vilja påstå att jag kan. JAG KAN FRITERA MOZZARELLA, jag kan yla, gnälla, skälla nästan otäckt likt min storasysters hund.
    Jag är bowlingbane-diva. På en dator kan jag skriva inte långt från elva tecken per sekund. Ganska medelmåttiga egenskaper tycker säkert ni men då har jag inte nämnt det jag är överlägsen i. Och på det här är jag unik jag är den ende av mitt slag för jag har insett sen en tid tillbaks att världens sämsta pojkvän... ja, det är jag".

- "V.S.P" av Loke -
    Redigerades senast 9 år sedan av VerChe
    #16Postades 9 år sedan
    Jag-sama är bäst! *imitiation av Kyo*

Men något att skryta om.. Kommer inte på något!! ;____;

Edit: Nu vet ja! Jag har en viss förmåga att bli hög på socker, alltså inte att få högt blodsocker utan jag blir väldigt flummig och konstig och kan inte sluta skratta. ^____^'' Eller vänta.. Det är inget att vara stolt över!! :S
    Redigerades senast 9 år sedan av Yaana
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    #17Postades 9 år sedan
    Jag spelar Lokes låtar bättre än han själv, enligt folk. Jag är även bäst på att citera dåliga skämt från Penny Arcade.

Jag har bäst hår i världen.

Jag är så jäkla bra : >
    Kind of lame, yet kind of awesome.
    #18Postades 9 år sedan
    Skryt är inte alls min grej men...
    Jag har ätit middag med en president, seriously.
    I may be bad, but I'm perfectly good at it.
  • Meerkat

Beyond definition!

Skriv ett Off-topic-svar
    #19Postades 9 år sedan
    Jag verkar bara skryta över tillfälliga saker men jag känner mig kreativ och awesome idag!!! ^^ Kickass på allt och snabbtänkt och humoristisk! skulle vara kul att vara såhär varje dag.... jag ritar viseligen dåligt idag men men :/
    Asocial och pratglad
    #20Postades 9 år sedan
    jag är för bra på Guitar Hero :K ^^
    Those who know nothing, understands nothing.
Visar 1-20 av 132

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen