#1Postades 3 år sedan
    Tjena, tänkte att för de intresserade skapar jag en tråd om denna animerade TV-serie som utspelar sig mellan Prequel filmerna Star Wars Ep2 och 3, The Clone Wars!

Jag verkligen älskar Clone Wars, blir bättre för varje säsong och tredje säsongen är verkligen på topp, även om det förekommer en del trista avsnitt med överdrivet mkt politik. Slutet av säsong 2 och början och slutet av säsong 3 är dock top notch!

Även om man inte gillar prequel trilogin av Star Wars, vilket jag heller inte är ett större fan av, så tror jag man gillar denna serie. Riktigt bra!

Den gamla Klonkriget-serien rekommenderar jag också, samma tidsperiod men mycket kortare avsnitt, släpptes flera år innan.
    #2Postades 3 år sedan
    Tycker ej Star Wars bör diskuteras i detta forum då de faktiskt finns ett forum generellt för Star Wars.
    Favoritanime, plats 1
    #3Postades 3 år sedan
    Nikushimi, inget illa ment nu..... försöker hålla inne min ilska.....

Men förföljer du mig? Du verkar klanka ner på allt jag säger.
    #4Postades 3 år sedan
    Citerar JaimeLannister
    Nikushimi, inget illa MENT nu..... försöker hålla inne min ilska.....

MEN förföljer du mig? Du verkar klanka ner på allt jag säger

Nej men då både dina trådar samt inlägg brukar vara totalt onödiga så känner jag mig själv ansvarig till att besvara detta trams.
    Favoritanime, plats 1
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #5Postades 3 år sedan
    Verkar som människor i min vänskapskrets blir lika förvånade varje gång när jag säger detta men.. Jag har inte sett Star Wars överhuvudtaget. Det närmsta Star Wars jag har sett är parodin som finns i Gintama (anime/manga).
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #6Postades 3 år sedan
    Citerar Yaana
    Verkar som människor i min vänskapskrets blir lika förvånade varje gång när jag säger detta men.. Jag har inte sett Star Wars överhuvudtaget. Det närmsta Star Wars jag har sett är parodin som finns i Gintama (anime/manga).

What the fuck did I just read!? Se filmerna, NU! Börja med 4-6, sen 1-3.
    #7Postades 3 år sedan
    Citerar JaimeLannister
    What the fuck did I just READ!? Se filmerna, NU! Börja med 4-6, sen 1-3.

Jag tycker de inte är så konstigt att de flesta här inte hört talats om Star Wars då detta är ett animeforum för totala nördar som troligen ej har något annat i sin vardag än sin anime.
    Favoritanime, plats 1
    #8Postades 3 år sedan
    Citerar Nikushimi
    Jag tycker de inte är så konstigt att de flesta här inte hört talats om Star Wars då detta är ett animeforum för totala nördar som troligen ej har något annat i sin vardag än sin anime.

Vad i helvete.... ALLA har hört talas om SW åtminstone, om de inte levt i något öde avlägset land de senaste 40 åren. Sluta snacka dynga Nikushimi.
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #9Postades 3 år sedan
    Citerar Nikushimi

Jag har sett en hel del annat än anime dock..
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
Visar 1-9 av 9

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen