• Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #1Postades 4 år sedan
    Ungefär 6 år efter Initial D Fourth Stage så påbörjas uppföljesen Initial D Fifth Stage. Mangan rullar fortfarande men animation fick hamna tillfälligt på hyllan då kapitlena inte är snabba nog eller innehållsrika nog för ständig animation som de mer kända animeserierna.

Initial D, ursprungsanimationen, är en anime som centreras runt studenten Fujiwara Takumi som hjälper sin pappa att köra tofu till kunder sena nätter och mornar. Takumis vän och klasskamrat Itsuki är intresserad av den streetracing som finns i området och hoppas kunna ta med Takumi på en titt av dessa matcher. Vad ingen ännu vet är att Takumi döljer en enorm talang och passerar en mycket känd förare under ett av sina arbetspass att köra tofu.

Personligen ser jag fram emot den nya animation något enormt då jag väntat rätt så länge på den och har nöjt mig med att läsa mangan istället.

Serien börjas sändas den 9:e november 2012. Det kommer att sändas två avsnitt per månad och börjar med två avsnitt den 9:e november.

AN: www.animenewsnetwork.com/news/2012-08-07/new-initial-d-anime-to-run-2-episodes-every-month
    Officiell hemsida: www.perfectchoice-pr.com/initial-d/
    Redigerades senast 4 år sedan av Yaana
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
Visar 1-1 av 1

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen