• Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #1Postades 1 år sedan

En ny D. Gray-man anime börjar sända 2016!

Säkerligen efterlängtat av många. Den första serien sändes 2006-2008 och blev 103 avsnitt lång. Huruvida denna följer vid direkt efter avsnitt 103 eller blir en total remake som exempelvis Fullmetal Alchemist Brotherhood är inte klart ännu.

Mer kan läsas på Animenewsnetwork: Länk.
    Redigerades senast 1 år sedan av Yaana
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #2Postades 1 år sedan
    Citerar Yaana
    D. Gray-man anime börjar sända 2016

the bEST NEWS EVER!!! Är så glad ;_; Blev så besviken när animen sluta när en av mina favorit arc skulle börja..

Citerar Yaana
    Huruvida denna följer vid direkt efter avsnitt 103 eller blir en total remake

Om man endast går efter denna trailer så gissar jag att animen går vidare med storyn. Allen och Kanda är ''huvudkaraktärerna'' för nästa arc, som de tydligt visar i trailern, och nära slutet får man se Alma(en ny karaktär).
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 1 år sedan
    en annan sak som indikerar på att detta är en fortsättning är att bara Allen Walker och Howard Link har bestämda voice actors, skulle den ha börjat från början hade man nog inte bestämt Howard Links röst än
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #4Postades 1 år sedan
    Tack för klargörandet. :) Är inte en serie jag sett ännu men vet att många velat ha en fortsättning.
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    #5Postades 1 år sedan
    Åfan!
    Var bra många år sedan jag slutade läsa den. Så kan inte precis komma ihåg vad den nuvarande storyn är. Eller den innan. Hmm. .
    Får nog läsa på lite innan om jag ska se den.
    Meeen förhoppningsvis blire nån resumé

Skulle nog säga att en remake inte är nödvändigt då animen följde manga(om jag minns rätt) till skillnad från tex fma.
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #6Postades 1 år sedan
    bekräftat från hon som gör mangan att animen blir en fortsättning och inte en remake
Visar 1-6 av 6

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen