forum .

Nyheter .

Ny Berserk anime!

. sida 1 av 1

• Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #1Postades 1 år sedan
    Verkar som om det finns en trend med återkommande stora titlar. Först kom nyheten om en ny D. Gray-man serie ut och nu ser det ut som om Berserk kommer få en ny serie!

Förutom en anime serie så har Berserk återspeglats i tre olika filmer "ganska nyligen". I den nya serien kommer man få möta Guts som så bortom den första serien..

Vidare läsning på Animenewsnetwork: Länk
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #2Postades 1 år sedan
    Wow, får ut så mycket från den artikeln, först undrade jag vad bilden hade med saken att göra. Sen såg ja en liten bit av hans huvud under den halvnakna tjejen.

Och han kommer ta en hiatus av serien, Vilken surprise!:O Han som verkar vara så dedikerad och alltid haft ett sådant fast schema.

Och så animen jah, "Det som var hintat på första och sista avsnitten" så början av mangan helt enkelt, innan den aslånga flashbacken.(har inte sett animen) om jag minns rätt. Om jag också minns rätt hade det ingen större story, men det löser sig nog. Bara man får se ungarna som blir älvor och brutalt mördar varandra Yeah!!
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
Visar 1-2 av 2

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen