forum .

Spelhörnan .

Kommande Spel

. sida 1 av 25

#1Postades 2 år sedan
    Tänkte att det kunde vara bra med en tråd om kommande spel.

Högsta förväntningarna ligger nog på Assassins Creed, Starcraft 2 osv. Jag vet inte riktigt hur det ligger till på tv-spels hållet, men nu i veckan släpps ju Super Mario Galaxy och vad jag har hört var det en riktig bra.

Sen så har släpptes ju Crysis till PC. De som har en RIKTIGT BRA dator kan nog vänta sig något av det bästa som någonsin gjorts.

Och imorn släpps Assassins Creed till PS3 och Xbox 360 men vi som vill ha det till PC får vänta till i mars nästa år.

Har jag glömt nått?^^
    Tämligen Enkelt
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #2Postades 2 år sedan
    Citerar CopyNinja
    nu i veckan släpps ju Super Mario Galaxy och vad jag har hört var det en riktig bra.

Det kan du lita på! Helgrym är det. Än så länge 74 stjärnor. ;P

Annars längtar jag tills remaken av FFIV kommer ut om någon månads tid och nu har jag ju Wii så jag har nya möjligheter där med No More Heroes och Super Smash Bros. Brawl. ;)
    The Only Dependable Thing About the Future is Uncertainty - Amarant Coral.
    #3Postades 2 år sedan
    ,,.....mmmmmmmmmmmmmmmmm...
    mmm måste köpa mei en psp... så att man kan spea ffVII before crisis.....

aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh vill haaaaaaaaaaaa

X#
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!APOCALYPSE IS COMMING!!!!!!!!!!!!!!!!! , but when is the question...
  • gilliden

Cthulhu is watching

Skriv ett Off-topic-svar Z
    #4Postades 2 år sedan
    Citerar alfredreborn
    ffVII before crisis

har för mig att do har gjort en mini anime om just det spelet, grymt härlig :D måste verkligen ha spelat ff 7 om du ska fatta vad som händer i den dock...
    vadå? Jesus var ju blond och blåögd som alla andra i Nasaret på den tiden..
    #5Postades 2 år sedan
    nja inte helt... det e ju början av ff7 storyn..., den anime'n du menar e faktiskt om spelet till mobilen och inte ti psp....

^^

inte många som vet... vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!APOCALYPSE IS COMMING!!!!!!!!!!!!!!!!! , but when is the question...
    #6Postades 2 år sedan
    Citerar alfredreborn
    nja inte helt... det e ju början av ff7 storyn...

Det är rättare sagt inte början på FFVII men en liten del av ursprunget till händelserna som ledde efter.
    Citerar alfredreborn
    den anime'n du menar e faktiskt om spelet till mobilen och inte ti psp....

Den hajjade jag inte. Before Crisis, som du någonlunda nämnde, som är till mobilen, handlar om The Turks handlingar före allt gick åt helvete i händelserna som följde med Crisis Core. Last Order, som tar en liten händelse från 5 år före FFVII, alltså en del i Crisis Core handlingen, vilket inte förekommer i Before Crisis.
    #7Postades 2 år sedan
    Jag trodde PlayStation 2's tid, för min del, var över. Att PS2's fokus skulle avta efter års skiftet. Som jag hade fel (dvs gällandes nya kommande titlar). Det är klart, det var ett tag sedan jag fick höra om spelet och då hade jag inte så värst sug efter det heller, eftersom jag redan ägde spelet... förlorade jag dig där?

Det jag snackar om är en Director's Cut version av det spelet jag redan har i min ägodel. Och som jag sa tidigare hade jag inget sug efter det... tills jag märkte att en Premium BOX utgåva var bekräftat innehållandes Director's Cut versionen av själva spelet, en 128 sidors Art Book, ett Soundtrack med 21 sånger samt en liten BOX som man prydligt kan ha i hyllan och se snygg ut.

Detta kommer ut i slutet av januari nästa år, scrolla ner för att se Premium BOX av Tales of Destiny: Director's Cut i all sin ära. Vill ha. >.<
    #8Postades 2 år sedan
    mm anime klippet tar båda dessa ^spel^ händelser och för samman dom ti ffVII
    Redigerades senast 2 år sedan av alfredreborn
    #9Postades 2 år sedan
    btw - Vem ser inte fram emot denna egentligen. Jag äger dock ingen 360 för ögonblicket så liret får la vänta ett tag. Hur står det till er andra? Själv kommer jag dock inte köra med de engelska rösterna, ughh.

Bild
    #10Postades 2 år sedan
    Lost Odyssey ser rätt så okej ut och kan mycket väl kunna bli ett bra spel.
    Däremot finns det andra rollspel till Xbox 360 som lockar mer, som t.ex. Eternal Sonata.

Och nu när Eternal Sonata är utannonserat att det även ska komma till PS3 finns det ingen anledning för mig att köpa en Xbox 360 :P.
    Redigerades senast 2 år sedan av Tsukasa-san
    恥ずかしいセリフ禁止!
    #11Postades 2 år sedan
    Någon som ser fram emot Little Big Planet till PS3? ^^

www.mediamolecule.com/games.html
    www.gametrailers.com/game/4491.html?id=4491
    en.wikipedia.org/wiki/LittleBigPlanet

Jag har själv ingen PS3... alldeles för dyrt men jag funderar på att köpa en när det har kommit lite mer spel och Little Big Planet :)
    #12Postades 2 år sedan
    Kollade nyss på denna demonstration av Lost Odyssey.
    Jag har aldrig vart speciellt imponerad av detta spel fram tills nu.

Gud vad välgjort det ser ut att vara!
    Det är väldigt synd att detta spel ges ut av Microsoft, så sannolikheten att det kommer till PS3 är nästan lika med noll.

Oj, glömde nästan att ta med länken till demonstrationen av spelet.
    www.gametrailers.com/player/28610.html
    恥ずかしいセリフ禁止!
    #13Postades 2 år sedan
    Citerar Tsukasa-san
    Kollade nyss på denna demonstration av Lost Odyssey. Jag har aldrig vart speciellt imponerad av detta spel fram tills nu. Gud vad välgjort det ser ut att vara! Det är väldigt synd att detta spel ges ut av Microsoft, så sannolikheten att det kommer till PS3 är nästan lika med noll.

Tvivla inte på Sakaguchi! :D (Har dock inte spelat BD än)

Jag håller med om Microsoft, Tsukasa. Att det inte kunde varit till PS3. :(

Du har ett par minuter av början på spelet på gamersyde ifall du är intresserad.
    #14Postades 2 år sedan
    Har redan sett den!
    Cool den också!
    恥ずかしいセリフ禁止!
    #15Postades 2 år sedan
    Såg nyss en trailer av ett nytt pc spel som ska komma, såg djävligt snyggt ut. Spelet heter Prototype.

pc.ign.com/objects/956/956075.html
    Tämligen Enkelt
  • Arimaki

( `Д´) 燃えるゼ!

Skriv ett Off-topic-svar
    #16Postades 2 år sedan
    Citerar Tsukasa-san
    Kollade nyss på denna demonstration av Lost Odyssey.
    Jag har aldrig vart speciellt imponerad av detta spel fram tills nu.

Gud vad välgjort det ser ut att vara!
    Det är väldigt synd att detta spel ges ut av Microsoft, så sannolikheten att det kommer till PS3 är nästan lika med noll.

Oj, glömde nästan att ta med länken till demonstrationen av spelet.
    www.gametrailers.com/player/28610.html

Ser ut att bli schysst. Antagligen försöker Microsoft öka sin marknad i Japan med detta spel.

Hade velat höra mer om själva gameplay systemet dock. -.-

Citerar phyxius
    btw - Vem ser inte fram emot denna egentligen. Jag äger dock ingen 360 för ögonblicket så liret får la vänta ett tag. Hur står det till er andra? Själv kommer jag dock inte köra med de engelska rösterna, ughh.

Oooo, Inoue Takehiko som ritat omslaget! <3 Mai Gawd!
    Redigerades senast 2 år sedan av Arimaki
    これが読めるなら・・・あいにく、すでにオタクになっちゃった~。(;´Д`) でもね、心配は無用だ!俺もそうだから!一緒に、明るい未来を作ろう~( ´ー`)。
    #17Postades 2 år sedan

Pata pata pata pon.
    Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah-nagl fhtagn! Mene, mene, tekel, upharsin!
    #18Postades 2 år sedan
    Haha... Detdär spelet verkar ju hur häftigt som helst =D

Och på tal om Lost Odyssey så recenserades det tydligen i senaste Level, och fick en 5 och en 6 av tio i betyg, så det låter ju inte så bra... Det ser ju jäkligt snyggt ut, men varje gång jag sett gameplay-filmer verkar det fruktansvärt segt, med långa animationer för alla attacker, och ett bakåtsträvande och sådär lagom spännande stridssystem. Men det är väl kanske dumt att döma spelet innan man har prövat det, så jag väntar nog med att ge det ett ordentligt omdöme.
    Reading online forums may cause irrepairable damage to your faith in humanity.
    #19Postades 2 år sedan
    Kamel - Vet, fick tidningen igår. Lite oväntad betyg faktiskt.. men helt sedan jag spoilade mig själv om slutet har mina förväntningar sjunkit drastiskt. Men det är ju helt solklart nu. Det räcker helt enkelt inte med att Sakaguchi-san sitter i producent stolen för att göra ett spel makalöst bra.
    #20Postades 2 år sedan
    Min prenumeration tog slut för någon månad sedan, så jag har inte sett recensionen själv... Du har inte lust att berätta vad det var egentligen som de ogillade med spelet Phyxius? Jag trodde ju verkligen att det skulle bli bra jag med... Det ska bli kul att se vad Yenetai tycker om det, då han är något av en JRPG-hatare men som trots det hade tänkt köpa Lost Odyssey av någon anledning =) Han orkade ju alls inte igenom FFX, som ändå var förhållandevis bra i min mening ;-)
    Redigerades senast 2 år sedan av Kamel
    Reading online forums may cause irrepairable damage to your faith in humanity.
Visar 1-20 av 481

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen