#1Postades 6 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi Kuroko no Basket

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #2Postades 6 år sedan
    satt o tänkte om jag ska ge denna en chans. Vilken tur att jag gjorde det, tycker allting stämmer så bra i första, Stämningen är enligt mig perfekt och animationen passar in samt att karaktärerna verkligen passar in (både manliga och kvinnliga "en tjej hittills men kommer nog fler"). så jag hoppas det håller sig.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 6 år sedan
    Sport serierna som kommer ut blir bara bättre och bättre. Gillar också huvudrollens personlighet.
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
    #4Postades 6 år sedan
    Älskade första avsnittet!! Animationen är också så härlig och fin~ Kuroko är såklart favorit karaktären, fast också Kagami - gillar de två grymt mkt! Och så älskar jag openinget. Längtar till nästa avsnitt ~~
    hahah, jag bara älskar Kuroko och Kagami :D
    Bild
    Redigerades senast 6 år sedan av HizuMaki
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #5Postades 6 år sedan
    avsnitt fyra var SUPER awesome! :P
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #6Postades 6 år sedan
    bara jag som tycker första opening var mycket bättre än nya, kul att hunden kommer med nu också!
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #7Postades 6 år sedan
    Riktigt imponerande anime, har nu även läst ifatt mangan. ^_^
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    #8Postades 6 år sedan
    Alltså... det går liiite väl fort fram tycker jag... liksom, att påbörja en stor turnering en månad efter nytt skolår och sedan en vintersport mitt i sommaren känns lite njaa... (fast sedan kanske det är för att sannen-sei ska hinna vara med...) Jag hade velat haft lite mer karaktärsavsnitt mellan alla basketavsnitt. tom ett filler hade gjort mig glad!
    "I have a father?"
    #9Postades 6 år sedan
    Citerar wacko
    Alltså... det går liiite väl fort fram tycker jag... liksom, att påbörja en stor turnering en månad efter nytt skolår och sedan en vintersport mitt i sommaren känns lite njaa... (fast sedan kanske det är för att sannen-sei ska hinna vara med...) Jag hade velat haft lite mer karaktärsavsnitt mellan alla basketavsnitt. tom ett filler hade gjort mig glad!

Mangan upplever jag som lite långsammare men de kommer nog inte få plats med allt i animen. Känns som det vore lite väl snabbt utan det blir förhoppningsvis en uppföljare senare.
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #10Postades 5 år sedan
    *FACEPALM*Spoiler: Varför visar dom alla Generation of Miracles spelarna för!? Dom skulle jag sparat dom 2 sista som ett mysterie. Även om dom inte var "med" i episoden så tycker jag det förstör när dom visar deras ansikten innan dom blivit introducerade i serien även om det bara var en snabb bild. -SIGH-
    Redigerades senast 5 år sedan av Zaraki-kun
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #11Postades 5 år sedan
    @Zaraki-kun, jag håller till viss del med men det finns bra mycket värre exempel där serier visat delar av animen i opening som nya krafter etc så det är bara en småsak enligt mig. Men de skulle kunna ha visat dem som "skuggor" istället, japp.

Edit: (24) Spoiler: Avsnitt 24 när Kise äntligen drar förbi Aomine. <3

Edit: (25) Spoiler: Slutet kändes väldigt känsloladdat. Speciellt slutet av matchen som jag tycker avspeglade mangan väldigt snyggt. :) Hoppas på en uppföljare till våren då mangan fortfarande är igång. <3
    Redigerades senast 5 år sedan av Yaana
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #12Postades 5 år sedan
    jade med endingen var det ju självskrivet att det blir en till säsong om inte ska jag åka ditt och tvinga dem älskade verkligen animen
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #13Postades 5 år sedan
    trode innan att när inte Seirin spelar så skulle det bli tråkigare men sista delen var nog bästa i hela animen! :D
    Redigerades senast 5 år sedan av Charls
    #14Postades 5 år sedan
    Såhär lite senare än alla andra har jag nu sett färdigt denna! Jag gav den en 8a, det är trots allt en början känns det som och kan därför inte ge den mer. Jag antar det är bra att de börjar med säsonger istället för att ha en massa fillers och ta pauser, men... man är ju greedy och vill ha mer.
    "I have a father?"
    #15Postades 5 år sedan
    Ville också ha mer och vände mig därför till mangan. ;) Hoppas definitivt på ännu en säsong. :P
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #16Postades 5 år sedan
    dem har bekräftat i mangan att det kommer en säsong 2 för animen
Visar 1-16 av 16

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen