#41Postades 8 år sedan
    Citerar Bowser
    jävligt bra men inte rolig

Eh, den är ju helt fenomenal i sin humor. Sen måste du berätta nångång vad du funnit som hänt i ditt liv, låter spännande :)

Men ja, kan inte komma på mkt mer än som redan sagts. En av mina personliga favoriter!
    Jag får allt, ni får resten
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #42Postades 8 år sedan
    Riktigt bra serie. Var seriösare än vad jag först trodde den skulle vara faktiskt. Trodde det skulle vara lite mer komedi och lite mer om otakukulturen också från vad jag hört innan. Men det är bara bra. Spoiler: Slutet var bra även om jag hade velat se Satou och Misaki bli ihop mot slutet..-.-' Misaki är söt ju xD Men det var väl kanske ingen serie som skulle sluta med romans..de serier man vill ska göra det verkar typ aldrig göra det (eller så väljer huvudkaraktären fel tjej som i Kiminozo -.-').

Men det är en annan sak, det var en väldigt bra serie hur eller hur (:
    Redigerades senast 8 år sedan av Meerkat
    Hito wa nanika no gisei nashi ni nanimo eru koto wa dekinai. Nanika wo eru tame ni wa doutou no daika ga hitsuyou ni naru. Sore ga renkinjutsu ni okeru touka koukan no gensoku da. Sono koro bokura wa sore ga sekai no shinjitsu da to shinjiteita.
    #43Postades 8 år sedan
    Mycket bra serie och en av GONZO:s bättre serier. Serien kretsar ju kring ett stort samhällsproblem i Japan men fördelar det här på ett humoristiskt sätt. Rekommenderar den starkt till alla!
    Redigerades senast 8 år sedan av Tsukasa-san
    恥ずかしいセリフ禁止!
    #44Postades 8 år sedan
    Bara slutar så där?!?!?!
    IT A TRAAAAAAP!
    #45Postades 4 år sedan
    Riktigt bra :) Meen kunde vara mer romans enligt mig.
Visar 41-45 av 45

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen