• MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #1Postades 4 år sedan
    Ögnade igenom och såg ingen tråd som denna vid första anblick men om det visar sig vara falskt ber jag hemskt mycket om ursäkt.
    I vilket fall, med denna tråd vill jag fråga efter era allra största (eller bara allmänna) facepalmögonblick, antingen åt er själva eller åt andra.

Exempel: En polare till mig höll på att köra GTA V, uppdraget var "Crystal Maze" för den som undrar, och han frågade då mig hur man egentligen skulle göra för att spränga sönder stället. Jag svarade honom: "Du ska hämta bensinen från basement." Han sade: "Jaha, jag trodde basement var på huvudplan." (... föll ihop... men bara lite grann säger vi)

Så, har ni några roliga anekdoter att dela med er av?
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #2Postades 4 år sedan
    Tycker denna tråd är onekligen onödig och bör låsas för att hålla ordning på animecka då de ej skulle passa med massa onödiga trådar.
    Favoritanime, plats 1
    #3Postades 4 år sedan
    Alla gånger som Nikushimi påstår sig vara ett offer då folk kritiserar honom samtidigt som han har yttrandefriheten på sin sida (enligt honom).
    #4Postades 4 år sedan
    Citerar nissling
    ALLA gånger som Nikushimi påstår sig vara ett offer då folk kritiserar honom samtidigt som han har yttrandefriheten på sin sida (enligt honom).

De är dock skillnad på att hoppa på nån och att uttrycka sina åsikter.
    Favoritanime, plats 1
    #5Postades 4 år sedan
    Citerar Nikushimi
    De är dock skillnad på att hoppa på nån och att uttrycka sina åsikter.

Kan inte du lämna denna sida? Alla dina kommentarer ger facepalmögonblick.
    Tuturu~
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #6Postades 4 år sedan
    Citerar Nikushimi
    Tycker denna tråd är onekligen onödig och bör låsas för att hålla ordning på animecka då de ej skulle passa med massa onödiga trådar.

Det är helt okej att skapa nya trådar, administratörer och moderatorer på forumet avgör saken.

Citerar Tadaima

Opassande uttryckt.

Var väl och håll samtalandet på trevlig nivå, allesammans.

Edit: För övrigt så gav Coca-Cola mig ett facepalmögonblick under NärCon. Coca-Cola ville inte ge några kylar; därav all Pepsi. (Y)
    Redigerades senast 4 år sedan av Yaana
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    #7Postades 4 år sedan
    Citerar Tadaima

Så du tycker inte jag bör känna mig välkommen här likt alla andra?
    Favoritanime, plats 1
    #8Postades 4 år sedan
    Kan vi inte bara sluta hålla på? Större delen av Animecka har varit i princip samma sak den senaste tiden.

Här hittade jag en trevlig bild som skulle kunna passa till tråden :)

Bild
    Redigerades senast 4 år sedan av Jakle001
    "To infinity and beyond"
    #9Postades 4 år sedan
    Citerar Jakle001
    Kan vi inte BARA sluta hålla på? Större delen av Animecka har varit i princip samma sak den senaste tiden.

Ja de är väl klart när alla på animecka ska hoppa på mig för minsta lilla jag postar... Går knappt att posta ett inlägg utan att någon ska starta en stor debatt om de...
    Favoritanime, plats 1
    #10Postades 4 år sedan
    Citerar Nikushimi

Ja de är väl klart när alla på animecka ska hoppa på mig för minsta lilla jag postar... Går knappt att posta ett inlägg utan att någon ska starta en stor debatt om de...

Själv håller du på och klagar en massa. Ingen gillar en som klagar. Du tycker själv att det är för lite aktivitet på detta forum, så varför klaga när någon startar en tråd som kanske kan tillföra aktivitet till sidan. Det är inte första gången trådar har skapats utan att någonting att göra med manga eller anime. Under den tid har jag inte sett en enda person klaga på det förrän under den senare tiden.

Och för att det inte ska gå allt för off-topic så att denna också måste låsas så lägger jag upp något som har med det titeln att göra.

"To infinity and beyond"
    #11Postades 4 år sedan
    Citerar Yaana
    Opassande uttryckt.

Vet inte om du läst igenom alla 100 trådar nikushimi har grävt fram, men man tröttnat efter ett tag.

Citerar Nikushimi
    Så du tycker inte jag bör känna mig välkommen här likt alla andra?

Jag tycker du är väldigt jobbig då 90% av dina inlägg går ut på att leka admin och säga åt någon att lämna denna sida, be en tråd låsas p.g.a. ingen anledning alls eller helt enkelt komma med dina urdumma åsikter.

Jag tror fortfarande att du trollar men för att vara på den säkra sidan ber jag dig att sluta upp med att kommentera på varje tråd du inte gillar. Ingen bryr sig om du tycker t.ex. keyboardtråden ska låsas. Förstå att du bara är jobbig när du skriver sådana saker. Kan du inte fråga din bror om det är lämpligt att skicka iväg kommentarerna du precis skrivit? Han verkar ju vilja hjälpa dig med det mesta.

Jag bryr mig inte om du yttrar dig om saker på detta forum, men att gång på gång klanka ner på personer och trasha trådar även om folk säger till dig att sluta är väldigt irriterande.

Du behöver inte svara på detta då jag inte kommer svara tillbaka.
    Ursäktar för off topic, ska inte ske igen.
    Tuturu~
    #12Postades 4 år sedan
    Citerar Jakle001
    Själv håller du på och klagar en massa. Ingen gillar en som klagar. Du tycker själv att det är för lite aktivitet på detta forum, så varför klaga när någon startar en tråd som kanske kan tillföra aktivitet till sidan. Det är inte första gången trådar har skapats utan att någonting att göra med manga eller anime. Under den tid har jag inte sett en enda PERSON klaga på det förrän under den senare tiden.

Så du tror på fullaste allvar att denna tråd kommer locka till sig fler medlemmar? De är bara skrattretande...

Och sen så måste jag bara besvara Tadaima på en punkt då de gjorde mig väldigt förvirrande.

Vad menar du med min bror? jag har inte ens en brorsa så vad har du fått de ifrån?
    Favoritanime, plats 1
    #13Postades 4 år sedan
    Citerar Nikushimi
    Vad menar du med min bror? jag har inte ens en brorsa så vad har du fått de ifrån?

En person på skype skrev till en här på forumet och sade att han var din bror.
    Tuturu~
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #14Postades 3 år sedan
    Min vän som klagade på att Liberty City i GTA IV var så mörkt så att man inte kunde se något, men sen inte heller visste vad screen brightness var.
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #15Postades 3 år sedan
    hela cross ange animen so far?
Visar 1-15 av 15

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen