• Privjet

From Russia with love

Skriv ett Off-topic-svar Ѧ
    #41Postades 3 år sedan
    Drömde för någon vecka sen att jag hade bytt kön och förklarade för alla att jag ville bli identifierad som tjej. Kommer ihåg att jag gick till ICA med en gammal klasskamrat och han hade väldigt svårt att acceptera det hela. Kommer ihåg hur stelt det var.. Det var en känsla jag aldrig känt tidigare vilket gjorde drömmen så otroligt verklig. Frihetskänslan var enorm och tänker fortfarande på den drömmen.
    "You ended that sentence with a preposition ... Bastard!"
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #42Postades 3 år sedan
    Drömmer inte så mycket men har en del drömmar som man kommer ihåg sen innan.
    En av de värre var nog när jag drömde att jag blev spetsad med ett spjut i en gymnastiksal.
    Redigerades senast 3 år sedan av MasaReviews
  • nissling

私はエロ漫画オタクです。

Skriv ett Off-topic-svar
    #43Postades 3 år sedan
    Jag drömde i helgen att jag hade lagt in en bit kyckling i BD-läsaren på min dator. Den började låta konstigt och efter ett tag öppnade jag upp datorn. Såg lite ut som insidan av en inbakad pizza. Åt upp allt jag hittade. Det var gott.
    #44Postades 3 år sedan
    Inatt så förföljdes jag av mardrömmar. Det jag minns mest att det var en liten robot som såg ut som en pojke som hade ett helt snedvridet ansikte och flinade olycksförutsägande, och sedan var den en gammal man som jag tog hand om. Nästa gag jag var där så hade dem bytt ansikten och det är svårt att förklara men det var verkligen ondska och jag visste att någonting hemkst skulle hända. Men sedan vaknade jag som tur var...
    "I have a father?"
Visar 41-44 av 44

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen