#1Postades 3 år sedan
    Hej allihopa!
    Ja, vad ska man skriva här ? Jag är en 18årig tjej från Stockholm med stort intresse för anime och japan, ett intresse som går många år tillbaka!
    Aja, jag tittar på många olika sorters anime, både nya och gamla. Min favorit serie of all time är Naruto tror jag, naruto for life <3 . för övrigt så gillar jag shonen, älskar psykologiska-mysterium och är besatt av school/romans/comedy/shojo anime ☺ Mästerverk som Soul Eater, Bleach, SAO, Bakuman, Higurashi serier är bara några serier som jag beundrar.
    Jag hoppas att äntligen få lära mig känna nya vänner med samma intresse som jag!
    Peace ^.^
    Redigerades senast 3 år sedan av HimiNoIshi
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #2Postades 3 år sedan
    Varmt välkommen till Animecka!, alltid trevligt med nytt folk :)
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #3Postades 3 år sedan
    Johoo! Tjena, tjena, hej och hallå. Välkommen välkommen till detta härliga men ändå enkla forum. Vi har en chat på Skype (som kompensation för att det inte finns någon direkt "message to message" funktion) där några av våra medlemmar är aktiva och pratar om allt mellan himmel och jord. Vi har även ett samtal på lördagar klockan 15, om du känner dig intresserad. Återigen, välkommen och hoppas att du kommer att trivas :D
    "To infinity and beyond"
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #4Postades 3 år sedan
    Välkommen till Animecka! :D
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
    #5Postades 3 år sedan
    Varför är din favoritserie for Life Naruto? I need to know. Har du sett shippuden? Alla fillers i första? I dont get it!

Och Välkommen! :)
    "I have a father?"
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #6Postades 3 år sedan
    Vare hjärtligt välkommen!
    #7Postades 3 år sedan
    wacko - med ''Naruto'' menade jag både Naruto och Naruto Shippuuden + allt som medföljer. Hm, varför frågar du? Naruto var min första anime-serie någonsin, jag växte upp med den. Jag kan inte förklara med ord min kärlek till serien alltså. Alla äventyr, alla budskap och alla ero-sensei skämtar, ahhh :)
    #8Postades 3 år sedan
    Citerar HimiNoIshi
    Naruto var min första anime-serie någonsin, jag växte upp med den. Jag kan inte förklara med ord min kärlek till serien alltså. Alla äventyr, alla budskap och alla ero-sensei skämtar, ahhh :)

Har du någon favoritkaraktär i Naruto eller är det som jag, för många att välja mellan?
    "To infinity and beyond"
    #9Postades 3 år sedan
    Citerar Jakle001
    Har du någon favoritkaraktär i Naruto eller är det som jag, för många att välja mellan?

D<et är verkligen omöjligt att bestämma sig för en favorit alltså. Tsunade är nog en av mina favoriter, en klassiker i tsundere kategorin, och Shikamaru kanske? Sarkastiskt och roligt
    Redigerades senast 3 år sedan av HimiNoIshi
    #10Postades 3 år sedan
    Välkommen! :)
    #11Postades 3 år sedan
    Hoppar på här och välkomnar dig nu också haha! Välkommen till animecka!♡ Kul att du hitta hit~
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
Visar 1-11 av 11

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen