#1Postades 3 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi Durarara!!x2 Shou

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #2Postades 3 år sedan
    Efter sex avsnitt kan man med enkelhet säga att det är få avsnitt under vilken tiden verkar gå så fort som Durarara 2. Underhållning har man definitivt fått, nu är man bara nyfiken på hur de ska göra det hela mer intressant.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #3Postades 3 år sedan
    Avsnitt 12 Spoiler: Izaya nedhuggen? Händer bara inte! Nästa säsong lär bli sjukt intressant!
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
  • Eremiten

Book Of Legend

Skriv ett Off-topic-svar
    #4Postades 3 år sedan
    Jag längtar galet mycket efter fortsättningen!!! Brukar inte gilla långa serier men Durarara håller samma höga standard avsnitt efter avsnitt! :)
    "Varför viftar hunden på svansen? För att hunden är smartare än svansen. Hade svansen varit smartare, så hade svansen viftat på hunden!"
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #5Postades 3 år sedan
    Är helt otroligt intresserad av hur storyn kommer att utvecklas efter det där otroliga sista avsnittet. Har inte varit såhär taggad för en fortsättning på en anime på väldigt länge. I can barely contain my excitement.
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
    #6Postades 3 år sedan
    Durarara har så sjukt många unika och intressanta karaktärer så det känns som att möjligheterna till att skapa något bra aldrig kommer ta slut.

Gillar starkt när det inte går att förutse vad som kommer hända vilket jag tycker dem lyckas fantastiskt bra med.
    #7Postades 3 år sedan
    För att kort summera hur jag känner efter allt detta;
    Spoiler: Mikado, what the actual fu..???? Tycker han har blivit lite läskig haha | Jag vet hur mycket Izaya gillar att busa och leka ''ond'', men jag kan inte hjälpa det; I STILL LIKE HIM! så sista avsnittet blev en BIG NOPE, denna slut förväntade jag mig inte. Ugh, måste veta vad som kommer hända!!!
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #8Postades 3 år sedan
    Spoiler: Fajten i de sista episoderna. Så cool. Finns inget bättre än gangsters som löser saker genom att låta nävarna tala.
Visar 1-8 av 8

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen