forum .

Biosalongen .

Game of Thrones

. sida 2 av 2

#21Postades 4 år sedan
    Har nu sett sista avsnittet för den här säsongen, nu är det att vänta 1 år...yaay........

Well, wow måste jag säga, jag kan bara inte sluta älska Game of Thrones serien! Alla karaktärer är så grymma!
    Min största wtf moment var S4E10Spoiler: när Hound och Arya träffa den där kvinnliga knighten(Arrghh kommer inte ihåg hennes namn!) och att han dog av henne!? att dom ens träffa varandra liksom? wow.. detta hände ej i böckerna heheh...
    Men yeh, älska avsnittet, älska det sista med Arya, you go girl! Jag satt helt spänd den scenen med Tyrion och Tywin, verkligen jätte bra
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #22Postades 4 år sedan
    Citerar HizuMaki
    S4E10Spoiler:

Avsnitt 10: Spoiler: The hound blev aldrig dödad av Brienne of Tarth. The Hound bad Arya döda honom när han låg döende. Men Arya gick bara iväg därifrån.Fast där räknas det ju så att Brienne dödade honom
    Älskade slutet med Tywin. Mäktigt av honom att döda ho*kvinnan och sen skjuta sin far två gånger. Gillar även att Varys hjälpte Tywin därifrån och in i båten, men sen när Varys skulle tillbaka till slottet så ångrade han sig och följde med båten.
    Kan inte vänta till säsong 5. Väldigt långt dit =/
    Redigerades senast 4 år sedan av Yajirou
    Onegai Pedro.
    #23Postades 4 år sedan
    Game of Thrones är absolut en av de bästa tv-serier som finns. Har både sett tv-serien samt läst alla böckerna som är riktigt bra.

Tycker dock de är synd att Spoiler: de återstående stark samt min personliga favorit Jaime dör i season 5 :(

Jag har lagt in en spoiler-markering. /Firiel
    Redigerades senast 4 år sedan av Firiel
    Favoritanime, plats 1
    #24Postades 4 år sedan
    Fail Nikushimi, säsong 5 har inte kommit ut än. Förresten håller jag med om att GoT är den bästa TV-serien som gjorts. Det kan ni se bara på mitt namn. Jaime är en av mina favoritkaraktärer, riktigt komplex!
    #25Postades 4 år sedan
    Citerar JaimeLannister
    Fail Nikushimi, säsong 5 har inte kommit ut än. Förresten håller jag med om att GoT är den bästa TV-serien som gjorts. Det kan ni se bara på mitt namn. Jaime är en av MINAfavoritkaraktärer, riktigt komplex!

Menade ju självfallet att detta inträffat i böckerna och då troligen kommer ske i nästa säsong då de är en väldigt stor sak.
    Favoritanime, plats 1
    #26Postades 4 år sedan
    Ja men de i den här tråden kanske inte vill spoilas om det ännu.
    #27Postades 4 år sedan
    Citerar JaimeLannister
    Ja MEN de i den här tråden kanske inte vill spoilas om det ännu.

Men ifall man inte läst böckerna så är de väl bara att inte läsa min kommentar eller hur???
    Favoritanime, plats 1
  • Lambo-Kun

Inspector Spacetime

Skriv ett Off-topic-svar
    #28Postades 4 år sedan
    Öööum. Bokspoilers. Markera inte detta fält om ni inte vill ha en överraskning.

Spoiler: Jaime är inte alls död? Han är ju troligast på väg till Lady Stoneheart med Brienne! Det är en stor chans att hon och gänget kommer vilja hänga honom när han väl har anlänt till dem.

Ska även lägga till att jag är mycket besviken att TV-serien inte visade Lady Stoneheart. Som sista scen hade det varit en helt vansinnigt bra cliffhanger som skulle folk att prata ännu mera än dagen efter Red Wedding sändes.

Eftersom detta är en tråd om TV-serien spoilermarkerar vi som har läst böckerna. Vi har ingen tråd som diskuterar böckerna så det är bara att starta en sådan om man har lust att göra detta.
    Redigerades senast 4 år sedan av Lambo-Kun
    "En fisk?! Du ser ju fan ut som en MÖRT!" - Kalle Anka
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #29Postades 4 år sedan
    Citerar Nikushimi
    Men ifall man inte läst böckerna så är de väl bara att inte läsa min kommentar eller hur???

Har du en enorm spoiler som det där ovanför så kan du vara snäll nog och skriva det i Spoiler: här inne där folk måste dra över det vita för att se vad som står.
    Bara skriv [spoiler*]text här[/spoiler*] utan stjärnorna.

Läste jag häromdan att mer karaktärer kommer dyka upp till nästa säsong. Kommer bli nice.
    Spoiler: Inte konstigt nog för att R.R Martin halshugger nästan alla huvudkaraktärer i serien.
    Redigerades senast 4 år sedan av Yajirou
    Onegai Pedro.
    #30Postades 4 år sedan
    Citerar Yajirou
    Har du en enorm spoiler som det där ovanför så kan du vara snäll nog och skriva det i Spoiler: här inne där folk måste dra över det vita för att se vad som står.

Tycker ej det är nödvändigt då dom som sagt inte behöver läsa min kommentar.
    Favoritanime, plats 1
    #31Postades 4 år sedan
    Hur ska man veta vad din kommentar handlar om då dumme fan? Du är värre än Joffrey så du beter dig!
    #32Postades 4 år sedan
    Citerar JaimeLannister
    Hur ska man veta vad din kommentar handlar om då dumme fan? Du är värre än Joffrey så du beter DIG!

Nu tar du väl ändå i? Skulle ej säga att jag betett mig som Joffrey då jag varken plågat eller huggit av huvudet av någon och ej planerar att göra de heller.
    Redigerades senast 4 år sedan av Nikushimi
    Favoritanime, plats 1
    #33Postades 4 år sedan
    Nej men då blir förbannad, provocerar och kommer med fåniga ursäkter som du tror rättfärdigar allt.
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #34Postades 4 år sedan
    Har fortfarande inte sett Game of Thrones. Har svårt med att påbörja långa TV-serier, till skillnad från långa anime-serier..
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

6 svar i Off-topic. Besvara/visa inlägg
    #35Postades 3 år sedan
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
Visar 21-35 av 35

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen