#1Postades 6 år sedan
    I denna tråd berättar man vad som är ens bästa köp någonsin.

Mitt bästa köp är ett par Denon AH-D1100 hörlurar som jag köpte på Hifi-klubben för drygt ett år sedan. Jag var runt i flera butiker och jämförde hörlurar men ingen i denna prisklass kunde mätta sig med dessa. Helt fantastiskt ljud för 1300kr.

Hörlurarna levererar massor av detaljer med varm och fyllig bas. Jag har testat hörlurarna med flera olika musikgenre och de passar ypperligt till vad man än lyssnar på. Dessutom sitter de så pass skönt på huvudet att man knappt märker att man har de på sig. Man kan ha dem på sig i fler timmar utan att hörlurarna känns obekväma och då är jag dessutom glasögonbärare.

Är du ute efter bra lättdrivna hörlurar med varmt ljud kan jag starkt rekommendera dessa hörlurar. Definitivt värda sitt pris!
    Redigerades senast 6 år sedan av Tsukasa-san
    恥ずかしいセリフ禁止!
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #2Postades 6 år sedan
    kuroshitsuji vol.1 ååhhh vilken lycka det var~~~<3<3
    #3Postades 6 år sedan
    Hm, svårt att bara välja ut EN bra grej som jag har köpt. Såhär på stående fot kommer jag att tänka på mina Converse-skor. Jag är hypersnål och brukar alltid köpa 200 kronors-tygskor på typ Din Sko eller Skopunkten, men för några år sedan slog jag till på ett par Converse som visade sig vara de skönaste och tåligaste skorna någonsin. De har varit i lera, blivit dränkta x antal gånger, vandrat med mig på Island ... Kort sagt, de bästa skor jag har haft hittills.
    Jag ritar. Och filosoferar. http://faxxis-art.tumblr.com
    #4Postades 6 år sedan
    Citerar Faxi-chan
    vandrat med mig på Island

Så otroligt häftigt, kan du inte starta en tråd om det? :D

Kommer säkert ångra mig, men tror mitt bästa köp är min Diabolo. Jag har haft med den till många länder och verkligen haft kul att lära mig och andra att jonglera med den. Många av mina vänner har signerat den och kan titta tillbaka på den och läsa lyckohälsningar ifrån förr :)

Curiosa: Den har varit på rave också!
    "You ended that sentence with a preposition ... Bastard!"
    #5Postades 6 år sedan
    Satt och tog mig en lång funderare kring detta (okej inte så lång men anyway), och kom fram till att det måste vara min chippade PS2a. Den har varit med i gamet sedan 2005 (köpte den via Tradera på tiden chippade konsoler fick säljas där) och har givit mig många glada speltimmar med spel jag annars aldrig hade kunna spelat (Xenosaga Ep III, Suikoden III mfl), spelat spel månader/år innan de släppts i Europa (köpt via Videogameplus tex) och återupplevt klassiska PS 1 spel. På senare tid har lasern bråkat lite men jag förlåter den om den snart vill pensioneras då det varit en kär trogen tjänare i många år!
    Jag får allt, ni får resten
    #6Postades 3 år sedan
    En lista på den fem bästa köpen just nu:

* Fjällräven Greenland Winter Jacket
    * Patagonia Speedway Beanie
    * Google Chromecast
    * Intel SSD 330 120GB
    * Yamaha EPH-100 in-ear headphones
    Redigerades senast 3 år sedan av Tsukasa-san
    恥ずかしいセリフ禁止!