forum .

Bollhavet .

Vad har du gjort idag?

. sida 18 av 18

#341Postades 6 år sedan
    Och bara för att jag kan ska jag skriva längre än er andra.

Idag har jag varit uppe sen ca 5:40 och började morgonen med att gå på en promenad med mitt monster till hund. Efter det försökte jag få min pojkvän att klä på sig eftersom att vi skulle åka med grannen till Gekås (Ullared för människor från övriga Sverige). Åkt bil till gekås och blev åksjuk samt ogillade musiken som spelades i bilden och försökte lyssna på animesoundtrack som jag hade i mobilen. Kom fram till Gekås och shoppade i massor av timmar och gjorde av med pengar. Åt en kycklingburgare med currydressing som resulterade i att mina händer luktar curry och jag får inte bort lukten -.-. Gick över till en dator-/tv-spelsaffär och tittade runt. Efter ett tag åkte vi hem och så skulle allt packas upp och hunden skulle ut igen och tvätt skulle tvättas i tvättstugan. Så just nu tvättar jag och har även sprungit in till stan och reklamerat mina trasiga skor och snälla som de var i butiken så fick jag ett helt nytt par. Och så har jag varit teknisk och kopplat in mina nya högtalare själv till datorn och blir nu rädd varje gång min dator låter och att musiken kan spelas väldigt högt xD
    Har suttit med hörlurar i över ett halvår.

Så nu har jag delat med mig av vad jag har gjort idag. Jag brukar inte göra så värst mycket annars eller iaf inte så här mycket. Men nu är jag värre än er andra säger jag.
    Så nu ska jag återgå till att trycka i mig socker så att jag inte kraschar i ett hörn.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #342Postades 6 år sedan
    Jag cyklade till skolan som vanligt på morgonen. Inte mycket folk där idag, eftersom vi inte har någon obligatorisk närvaro första dagen efter bokmässan, så jag cyklade hem igen xD Mina B4 papper har börjat ta slut så jag cyklade förbi konstnärsbutiken, men det fanns inte Dx får fixa i morgon. Sedan har jag tecknat resten av dagen.
  • crazymanga

A Shy Little Creature

Skriv ett Off-topic-svar
    #343Postades 6 år sedan
    Först åkte jag till skolan.
    Sedan var jag i skolan och hade musik! <3
    Sedan tog jag bussen hem.
    Satt mig framför datan.
    Åkte och hämta min lillasyster.
    Åkte hem igen.
    Satt mig framför datan.
    Logga in på Animecka.
    Redigerades senast 6 år sedan av crazymanga
    If you fall I'll help you up after I'm done laughing
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #344Postades 2 år sedan
    I princip har jag läst några sidor av Anna Karenina (börjar närma mig slutet), pluggat lite japansk grammatik, skrivit på en väldigt het fanfiction om Zaraki-kun och Charls samt införskaffat mig nötter som jag tänker äta senare ikväll.
    #345Postades 2 år sedan
    Jobbat som vanligt och sedan inhandlat ett par nya skor jag kan ha inomhus då tanken är att man ska få tummen ur röven och asa sig till gymmet i framtiden!
    #346Postades 2 år sedan
    Citerar KickBo
    ett par nya skor jag kan ha inomhus

JAG MED! Men utomhusskor, då jag inte gillar gym. Kände mig som en kung på löplabbet!
    "I have a father?"
Visar 341-346 av 346

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen