• Yuuki

Miss Tofunoka

Skriv ett Off-topic-svar
    #41Postades 6 år sedan
    Måste bara säga att tårana kom nästan när Blacky katten grät!
    some things aren't supposed to be forgotten..
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #42Postades 4 år sedan
    Den här serien var toppen! Den hade verkligen en bra början och en bra huvudstory, men kändes dock som den förlorade sin glans ju längre serien gick och att grund handlingen förlorades längs vägen.

SPOILER VARNING BLÄDDRA ICKE NER OM DU INTE ÄR KLAR MED SERIEN !!!!

Kändes som mer än hälften av animen bestod av filler avsnitt som inte hade något med själva handlingen att göra. Serien skulle ju handla om i grund och botten att Rin skulle bli en exorcist och förgöra Satan. Men kändes aldrig som Rin faktiskt lärde sig någon exorcism, genom hela serien så fortsatte han ju bara använda sina flammor och sitt svärd som kraft. Han utvecklades alltså inte som exorcist något vidare. Han utvecklade dock sina flammor men kändes inte som det var det som var poängen att han skulle utveckla.

Slutfajten var också lite plötslig och random. Efter massa fillers och ingen större utvecklingen så kommer de med ett fet bombnedslag. Och sättet de representerade Satan var inget vidare enligt mig... men är väl smakfråga antar jag.

Serien var underhållande och man började verkligen bry sig om karaktärerna men kändes som det inte var någon större utveckling i serien i det stora hela eftersom de gick tillbaka till det normala i slutet så var det ju som att gå tillbaka till ruta ett igen.

Helt ok, 6/10 får den av mig!

Ska pröva på att läsa mangan, jag hoppas den följer huvudstoryn bättre!
    #43Postades 1 år sedan
    Woow... Bara woow... Riktigt bra serie. Karaktärerna har de gjort så bra. Slutet var riktigt bra, dock så stör jag mig på att det känns som det kommer att komma en säsong till och sådana slut gillar jag inte om de inte gör en säsong till. Typiskt...
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #44Postades 1 år sedan
    Citerar Animeman
    Woow... Bara woow... Riktigt bra serie. Karaktärerna har de gjort så bra. Slutet var riktigt bra, dock så stör jag mig på att det känns som det kommer att komma en säsong till och sådana slut gillar jag inte om de inte gör en säsong till. Typiskt...

Jag rekommenderar i sådana fall mangan. :) Animen gick ifrån den en del i slutet om jag minns rätt så det kan vara en bra idé att läsa från början.
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    #45Postades 1 år sedan
    Citerar Yaana
    Jag rekommenderar i sådana fall mangan. :)

Jag gillar tyvärr inte att läsa manga längre, speciellt när jag har kollat på anime serien ^^ Tack ändå :)
Visar 41-45 av 45

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen