• Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #1Postades 1 år sedan
    För ett par dagar sedan gick Crunchyroll ut med nyheten att de nu ingår i ett samarbete med Funimation. Kort så innebär det att vissa av de titlar Funimation har kommer bli tillgängliga för prenumeranter av Crunchyroll - och vice versa. Då vi i Sverige ej kan ha prenumeration hos Funimation så är det mycket positivt då det kommer innebära fler titlar tillgängliga på den legala streamingtjänsten. Det framkommer dock i meddelandet av Crunchyroll att vissa titlar ej kommer finnas tillgängliga för prenumeranter hos Crunchyroll om man befinner sig i Sverige. Tillgängligheten beräknas därmed variera för olika titlar som Crunchyroll tar till sig från Funimation.

Mer går att läsa här: Crunchyroll and Funimation partnership announcement
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Firiel

dimensionshäxa

Skriv ett Off-topic-svar
    #2Postades 1 år sedan
    Citerar Yaana
    Då vi i Sverige ej kan ha prenumeration hos Funimation så är det mycket positivt då det kommer innebära fler titlar tillgängliga på den legala streamingtjänsten.

Är det så verkligen? Jag fick uppfattningen att det här bara var något som berörde amerikanarna, men det vore ju väldigt trevligt om jag har fel! :)
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 1 år sedan
    Citerar Firiel
    Är det så verkligen? Jag fick uppfattningen att det här bara var något som berörde amerikanarna, men det vore ju väldigt trevligt om jag har fel! :)

Jag fann att vi berördes av några av titlarna vilka de listade:

D-Gray-man HALLOW: US, Canada, UK, Ireland, South Africa, Iceland, Sweden, Norway, Denmark, Netherlands
    FIRST LOVE MONSTER: US, Canada, UK, Ireland, South Africa, Iceland, Sweden, Norway, Denmark, Netherlands
    Grimgar of Fantasy and Ash: US, Canada, UK, Ireland, South Africa, Iceland, Sweden, Norway, Denmark

Men det blir ju inte alla nya titlar tyvärr. :/
    Redigerades senast 1 år sedan av Yaana
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
  • Firiel

dimensionshäxa

Skriv ett Off-topic-svar
    #4Postades 1 år sedan
    Jaha, det var därför Grimgar plötsligt poppade upp tidigare idag... Förhoppningsvis ger det fler titlar under kommande säsonger då. :)
Visar 1-4 av 4

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen