forum .

Biosalongen .

TV-serier

. sida 2 av 2

#21Postades 2 år sedan
    Finns så många bra serier att kolla på nu!! Har kollat på Daredevil(riktigt bra!) och nyligen påbörjat iZombie! Har andra serier på ''ska se''-listan som; Fresh Off the Boat(verkar som en jätte rolig serie haha) och Supergirl(cuz why not see what it has to offer).

Kan också nämna att igår kväll såg jag säsongens sista avsnitt av Game of Thrones.. herreWHAT.. jag blev riktigt chockad(visst har jag vetat att detta skulle hända.. men jag trodde det var nästa säsong och inte denna, vad snabbt allt händer..snyfft). Men iallafall this is so painful.. Det hände så mkt under avsnittet..*cries*
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #22Postades 2 år sedan
    Varför har jag inte postat ngt här? Jag älskar ju tv-serier!

Trots mitt löfte till wopsi att börja se Teen Wolf efter jag var färdigt med Breaking Bad så blev det inte så och istället föll jag pladask för Outlander! Är ju en romantiket, sucker för söta redheads, historier och framförallt tidsresor! Är på avsnitt 13 just nu, och det har märkts i de senare avsnitten att det är baserade på böcker, men what can I say, I'm a sucker for romance so I dig it anyway. Även om det kanske har blivit liiite väl mycket nu i de senare avsnitten. Och, soundtracket är helt fantastiskt. Så fantastiskt att jag köpte en CD-skiva. Yes, you heard me. CD-skiva.

Utöver det så började jag också kolla på Parks and Rec för jag behövde lite humor... Breaking Bad tog sin lilla toll...

Sedan så håller jag på med #Arrowsummer rewatch på tumblr, men det går sådär, dem började i maj när skolan var som busiest..

Daredevil står helt klart på ska se listan, men hamnar efter Teen Wolf!
    "I have a father?"
    #23Postades 1 år sedan
    Vill bara påpeka att jag såg Teen Wolf förra sommaren! Stiles Woo! Men nu så är dem ju redan inne på sista säsongen :( eller snart. Vilket kanske är bra, för då får jag börja kolla på nya tv-serier (jag tittar på för många).
    "I have a father?"
Visar 21-23 av 23

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen