#521Postades 6 år sedan
    Usch vad många, hatar dom. -_- Vissa är kul, men det är väldigt sällan!
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2
    #522Postades 6 år sedan
    Yes, jag är ikapp! ...Fast nu måste jag vänta en vecka mellan varje -.-'
    Tänk inte, det blir bara elände när man väl fått vanan.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #523Postades 6 år sedan
    Jag har inte kollat sen 260 O_o Borde nog göra det! Är ju mega spännande! Fast när tillbaka blickarna kom mitt i blir man ju lite smått sur.....
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2
  • ElinFahrman

luffy+naruto+ichigo=luffichuto

Skriv ett Off-topic-svar
    #524Postades 6 år sedan
    Hm, har övergett serien nu, mangan är så mycket bättre! :D Man slipper fillers och jag tycker att animeringen är förvånansvärt dålig med tanke på hur populär serien är.
    Ramen <3
    #525Postades 6 år sedan
    Jag är också lite besviken på animen. Jag anser mig ha gott om tålamod -men nu är den förbrukad! Har alltid följt mangan, men nu håller jag mig snart till ENBART den. Fillers och tillbakablickar NEJ TACK!
    #526Postades 6 år sedan
    Femhundrade avsnittet av Naruto! Den är en filler, men hurra i alla fall!! :P
    Tänk inte, det blir bara elände när man väl fått vanan.
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #527Postades 6 år sedan
    mangan kom nyss upp i 600 också :P dubbel hurra xD
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #528Postades 5 år sedan
    Och då blir det den korrekta storyn igen nästa avsnitt. Sista avsnittet av "Chikara" var rätt så okej men irriterande ändock.
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #529Postades 5 år sedan
    Detta avsnitt kändes mer "Naruto", tror det beror på låtarna som spelades under avsnittet. :P
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    #530Postades 5 år sedan
    Hej!

Är väldigt förvirrad och skulle uppskatta lite hjälp!

jo det är så att jag läst mangan till då shippuden ska ta sin början (Naruto återvänder hem) men nu när jag startar första avsnitten så springer Naruto & CO i någon korridor och verkar leta efter Sasuke, har jag missat något? ska man se någon film eller ova innan man börjar med Shippuden för fattar verkligen inte va de har i en korridor och göra...
    #531Postades 4 år sedan
    Citerar Sessa-sama
    jo det är så att jag läst mangan till då shippuden ska ta sin början (Naruto återvänder hem) men nu när jag startar första avsnitten så springer Naruto & CO i någon korridor och verkar leta efter Sasuke, har jag missat något? ska man se någon film eller ova innan man börjar med Shippuden för fattar verkligen inte va de har i en korridor och göra...

Om jag minns rätt så ska det bara vara en teaser för what yet to come.
    "I have a father?"
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #532Postades 4 år sedan
    Nuvarande fillern är ju inte helt ute och cyklar, trevligt för omväxlings skull.
  • Yuuki

Miss Tofunoka

Skriv ett Off-topic-svar
    #533Postades 4 år sedan
    Jag förstår verkligen inte varför folk klagar på fillers? Jag anser att bakrundsberättelser om alla karaktärer är skit bra för annars börjar man klaga på att serien är för kort och vill ha en serie längre...

Jag har nog gråtit och skrattat till både "själva storyn" och "fillers" på Naruto. Utan fillers tycker inte jag att Naruto hade vart bra för allt hade gått så snabbt och man hade haft ett par tusen frågor på "varför, hur, vad" osv.

Jag förstår att det är jobbigt men se den som en gammal person som berättar sin ungdom man tycker först "jaja, vad har du vart med om som inte jag redan gjort" men sedan sitter man där och skrattar och frågar mer.. Konstig förklaring men hoppas ni förstår!
    some things aren't supposed to be forgotten..
    #534Postades 4 år sedan
    Citerar Yuuki
    Jag förstår verkligen inte varför folk klagar på fillers?

För att det är dåliga fillers? Det har vart ytterst få fillers i Naruto som har varit bra, jag tyckte att innan jag visste om vad fillers var att Naruto helt plötsligt blev mycket sämre! Detsamma med Bleach, men inte med OP - bra fillers.
    "I have a father?"
    #535Postades 4 år sedan
    Jag tror att det mer varierar från person till person. Vissa fillers är bra, riktigt bra och andra är bara jobbiga men som jag själv ser det så eftersom jag tycker om själva serien så kommer jag troligtvis gilla fillers också eftersom det innehåller i princip samma karaktärer.
    "To infinity and beyond"
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #536Postades 4 år sedan
    Måste säga att jag är förvånansvärt nöjd med de senaste avsnitten. Visserligen fillers men härligt med lite bakgrundshistorik. :)
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #537Postades 4 år sedan
    Naruto Shippuuden episode 364: Spoiler: Neji </3 I cried :(
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #538Postades 2 år sedan
    Mer fillers! Men faktiskt rätt så nöjd då jag tyckte att mangan var Spoiler: korthuggen gällande material efter att alla vuxit upp lite, i det avseendet finner jag det senaste avsnittet, 484, intressant. Även animationen har fått en ordentlig puts.. eller budget. Eldattacken från Sasuke såg fantastisk ut!
Visar 521-538 av 538

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen