#521Postades 2 år sedan
    Prologen till Fate/stay night (2014) saknas i biblioteket:
    myanimelist.net/anime/27821/Fate/stay_night:_Unlimited_Blade_Works_(TV)_-_Prologue
    恥ずかしいセリフ禁止!
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Firiel

dimensionshäxa

Skriv ett Off-topic-svar
    #522Postades 2 år sedan
    Citerar Tsukasa-san
    Prologen till Fate/stay night (2014) saknas i biblioteket

Jo, Bakaneko påpekade det igår... Jag väntade in för att jag inte var hundra på hur serien skulle räkna avsnitten, kunde ju vara som i fate/zero där det dubbellånga första avsnittet räknas som avsnitt 1...

Citerar Bakaneko
    borde få en enskild sida, alternativt att ni ändrar antalet avsnitt.

Vi vet ju inte ens hur många avsnitt det blir än. :P
    #523Postades 2 år sedan
    hade inte hört att det skulle komma, men har tydligen startat en steins;gate mini serie som jag såg ep1 från precis, var helt okej. är den något att ha in?

www.animenewsnetwork.com/news/2014-10-15/new-steins-gate-anime-shorts-promote-ibm-next-generation-computing/.79939
    #524Postades 2 år sedan
    Har upptäckt att den senaste titeln i Higurashi-franchisen saknas:
    myanimelist.net/anime/16700/Higurashi_no_Naku_Koro_ni_Kaku:_Outbreak
    "En fisk?! Du ser ju fan ut som en MÖRT!" - Kalle Anka
    #525Postades 2 år sedan
    Första avsnittet av Saenai Heroine no Sodatekata är ett specialavsnitt:
    myanimelist.net/anime/29317/Saenai_Heroine_no_Sodatekata:_Ai_to_Seishun_no_Service_Kai
    Redigerades senast 2 år sedan av Tsukasa-san
    恥ずかしいセリフ禁止!
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #526Postades 57 dagar sedan
    Redan två år sedan den senaste förfrågan för en anime till biblioteket alltså. Jag måste säga att jag är oerhört imponerad av arbetet som har lagts ner på att hålla biblioteket uppdaterat trots brist på aktivitet. Det finns säkerligen fler "lurkers" som mig själv som uppskattar det lika mycket. Tack!

Med det sagt så undrar jag hur vi kommer att göra i framtiden med serier som Quanzhi Gaoshou, om fler skulle följa i dess fotspår. Jag vet inte hur andra definierar anime och vad den riktigt officiella definitionen av det är och jag vet inte heller hur reglerna är här på hemsidan för vad som är tillåtet eller inte men det jag undrar är om den skulle kunna läggas till i biblioteket.

Jag tror att vi kommer se att uttrycket anime blir mer brett och jag personligen tror att desto mer accepterande vi är desto mer bra serier kommer vi få att se i framtiden. Jag skulle därför tycka det var väldigt roligt om vi trots detta kanske skulle kunna lägga till den i biblioteket. Sedan är det ju även ett plus om jag kan hålla koll på den i min animelista, haha.

Tack!
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
    #527Postades 56 dagar sedan
    Citerar Zaraki-kun
    Jag måste säga att jag är oerhört imponerad av arbetet som har lagts ner på att hålla biblioteket uppdaterat trots brist på aktivitet. Det finns säkerligen fler "lurkers" som mig själv som uppskattar det lika mycket. Tack!

Tack för det till att börja med. Aktiviteten med att hålla biblioteket uppdaterat haltar ju dessvärre också, jag/vi har blivit lite latare och förseningar blivit vanligare...

Citerar Zaraki-kun
    serier som Quanzhi Gaoshou

Jag står också velar över hur vi ska göra med serier som inte är japanska. Om man ska ska ta in asiatiska serier? Alltså, tecknat från världens alla hörn blir ju väldigt övermäktigt och känns inte särskilt relevant. Grejen är att jag har ju redan lagt in en del kinesiska serier, men först när japanerna kallat det "samproduktion", dubbat det och låtsats att det är anime (ex Gin no Guardian, Spiritpact och nu senast Fox Spirit Matchmaker), vilket känns lite problematiskt i sig.

Jag lägger in den här serien i alla fall eftersom det kom önskemål om det, men är tacksam för input och tankar från andra om hur vi ska göra i framtiden!
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #528Postades 23 dagar sedan
    Hej igen!

Skulle det vara möjligt att lägga till den på hemsidan?

myanimelist.net/anime/33674/No_Game_No_Life__Zero7

Tack på förhand1
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
  • Firiel

dimensionshäxa

Skriv ett Off-topic-svar
    #529Postades 22 dagar sedan
    Ojdå, slarvigt av mig! Trodde faktiskt att jag lagt in den. Fixar snarast.
Visar 521-529 av 529

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen