#1Postades 335 dagar sedan
    Hej!
    Jag är en 19-årig kille vid namn Emil! Jag har precis gått med på den här sidan av den anledningen att jag vill hitta lite vänner xD Jag ser mycket på anime men får jag tid över så gillar jag också att spela spel! Favorit spelserierna är Final Fantasy, Kingdom Hearts och Tales of spelen! Jag är med andra ord ett stort fan av just JRPGs, men när det kommer till spel så är jag öppen för det mesta! När det kommer till anime så gillar jag även där det mesta, det ända jag är lite svag för är gore, men med några undantag så tittar jag även på sådana animes! Som sagt så är jag på jakt efter vänner med samma intressen som mig, så om du tycker jag låter det minsta intressant tveka inte med att säga hej till mig på kik! Mitt namn på kik är "plogger_"
    Hoppas vi hörs där! (✿◠‿◠)
    Redigerades senast 335 dagar sedan av Askan97
  • nissling

私はエロ漫画オタクです。

Skriv ett Off-topic-svar
    #2Postades 332 dagar sedan
    Välkommen Emil! Du är nog inte den enda här som gillar JRPG:n tror jag. :) Animecka är en rätt liten hemsida som, inte överraskande, har låg aktivitet i forumet. Däremot fungerar Animecka utmärkt i mån av dess databas.

Vi har både en grupp på Skype likväl Facebook om du är intresserad. Aktiviteten går i vågor men det skadar inte att vara med. Länk till tråd gällande Skypegrupp.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Yaana

The Spoon Commander

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 331 dagar sedan
    Välkommen till Animecka! Själv har jag inte spelat så mycket JRPG men det finns många som gör. :)
    "Barbarian! You're beyond reason." - Munakata Reishi
    "You didn't think you could actually change my mind, did you? That's so not your style." - Suoh Mikoto
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #4Postades 28 dagar sedan
    Trevligt att träffas
    www.hebeos.se/
Visar 1-4 av 4

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen