forum .

Anime / Ben-To .

Ben-To

. sida 1 av 1

#1Postades 6 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi Ben-To

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
    #2Postades 6 år sedan
    Tyckte den var lite smårolig haha. Bra första avsnitt :P
  • crazymanga

A Shy Little Creature

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 6 år sedan
    Jag tycker denna serie är väldigt skum... Om detta hände i verkligheten skulle det ju vara.... Awesome! Tänk dig att stå där och KÄMPA för att få mat för halva priset! XD
    Gud vad mycket roligare livet skulle bli... Men det var ett ganska bra första avsnitt och hoppas fler tittar på den.
    Redigerades senast 6 år sedan av crazymanga
    If you fall I'll help you up after I'm done laughing
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Lambo-Kun

Inspector Spacetime

Skriv ett Off-topic-svar
    #4Postades 6 år sedan
    Bento's premiss är så pass löjlig och unik att man verkligen dras in i serien Att röstskådespelarna porträtterar sina karaktärer så bra är även det mycket ovanligt i såna här komedi/harem serier. Det här är för mig säsongens absoluta överraskning.
    "En fisk?! Du ser ju fan ut som en MÖRT!" - Kalle Anka
    #5Postades 6 år sedan
    Är inte bento typ en sån där låda med olika asiatiska rätter man kan köpa på såna resturanger? Med typ flera smårätter
    blääh
  • crazymanga

A Shy Little Creature

Skriv ett Off-topic-svar
    #6Postades 6 år sedan
    Citerar Lambo-Kun
    Bento's premiss är så pass löjlig och unik att man verkligen dras in i serien Att röstskådespelarna porträtterar sina karaktärer så bra är även det mycket ovanligt i såna här komedi/harem serier. Det här är för mig säsongens absoluta överraskning.

Jag håller med! Men ibland undrar jag var de får alla ideer ifrån... För något sånt här tror jag inte man kommer på medans man är ute och cyklar.
    If you fall I'll help you up after I'm done laughing
  • Charls

All hail Lelouch

Skriv ett Off-topic-svar
    #7Postades 6 år sedan
    bra exempel på att man kan ta ett dåligt koncept och göra något bra av det :D
    #8Postades 115 dagar sedan
    Väldigt rolig, den blir dock lite tråkig i några avsnitt; men en serie kan ju inte alltid vara på topp.
Visar 1-8 av 8

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen