forum .

Anime / Nyan Koi! .

Nyan Koi!

. sida 2 av 2

• JontiHagane

Genshiken member

Skriv ett Off-topic-svar
    #21Postades 8 år sedan
    Citerar Luffy
    Vem vill ni se Junpei med i slutändan?

Mizuno ofc (:
    Hito wa nanika no gisei nashi ni nanimo eru koto wa dekinai. Nanika wo eru tame ni wa doutou no daika ga hitsuyou ni naru. Sore ga renkinjutsu ni okeru touka koukan no gensoku da. Sono koro bokura wa sore ga sekai no shinjitsu da to shinjiteita.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #22Postades 8 år sedan
    Har precis sett episod 11 , och dom säger att nästa avsnitt är det sista! Är det sant? och isåfall vet någon om det kommer en till säsong? Jag älskar värkligen den här serien och jag vill inte att den ska sluta redan!!TT-TT
    No pain, no gain
    #23Postades 8 år sedan
    Citerar micaaela
    Har precis sett episod 11 , och dom säger att nästa avsnitt är det sista! Är det sant? och isåfall vet någon om det kommer en till säsong? Jag älskar värkligen den här serien och jag vill inte att den ska sluta redan!!TT-TT

Såg också det idag. Jag hoppas på en andra säsong... Om alla knutar skall lösas i avsnitt 12 kommer det nog att bli aningen rushat.
    Men det har inte kommit ut några uppgifter såvitt jag vet om en fortsättning av något slag...
    ... :)))))))))
    #24Postades 8 år sedan
    Men det kommer att bli för mycket på sista avsnittet!T-T Aja får hålla tummarna
    No pain, no gain
  • JontiHagane

Genshiken member

Skriv ett Off-topic-svar
    #25Postades 8 år sedan
    Citerar micaaela

VAA? ska den redan ta slut?? :( Hoppas det inte stämmer eller att det kommer en säsong till isåfall..för tolv avsnitt är alldeles för kort och slutet lär precis som ni säger blir alldeles för rushat vilket skulle förstöra serien lite tyvärr :(
    Hito wa nanika no gisei nashi ni nanimo eru koto wa dekinai. Nanika wo eru tame ni wa doutou no daika ga hitsuyou ni naru. Sore ga renkinjutsu ni okeru touka koukan no gensoku da. Sono koro bokura wa sore ga sekai no shinjitsu da to shinjiteita.
    #26Postades 8 år sedan
    Citerar JontiHagane
    VAA? ska den redan ta slut?? :( Hoppas det inte stämmer eller att det kommer en säsong till isåfall..för tolv avsnitt är alldeles för kort och slutet lär precis som ni säger blir alldeles för rushat vilket skulle förstöra serien lite tyvärr :(

Vi får hålla tummarna på en till säsong!
    No pain, no gain
    #27Postades 8 år sedan
    Så var den serien slut..
    Jag tyckte den var jätterolig och skulle gärna se mer.
    #28Postades 8 år sedan
    Gaah ... varför ska den redan vara slut D=
    Fullständigt underbar serie, typ första hitills som är den vanliga tråkharem ... utan att jag blir irriterad =D
    De hade lyckats riktigt bra med humorn måste jag säga, även om det inte riktigt var som jag förväntade mig ... Jag väntade mig fler konstiga requests från katter, men humorn låg istället i alla mänskliga karaktärer och de katter som var med varje avsnitt :P

Ett plus är även att det verkar som om det kommer en andra säsong, de sa ju de efter endingen åtminstone ^.^
    Diggy Diggy Hole
    #29Postades 8 år sedan
    Jaa :D Det verkar som en andra säsong. Tjoho~
    Hela serien var bra och skiljer sig från andra serier inom genren. Men jag hade gott och väl klarat mig utan Nagi.
    ... :)))))))))
  • JontiHagane

Genshiken member

Skriv ett Off-topic-svar
    #30Postades 8 år sedan
    Jaha, då var den här slut då. Bra och mycket rolig serie. Lyckats bra med humorn, och höll den på en lagom nivå, blev inte riktigt för mycket av något. Den gick till och med över förväntan, förutom att den var så kort. Slutet var väl hyfsat speciellt eftersom att det antyddes i slutet att det skulle komma en andra säsong, och därför kan jag väl även förlåta att serien var så kort som den var, för den skulle kunna göras mycket längre och fortfarande vara väldigt bra tror jag. Hoppas vi får se Kousaka lyckas med Mizuno då :D
    Redigerades senast 8 år sedan av JontiHagane
    #31Postades 8 år sedan
    Väldigt bra!:D Hoppas på en till säsong!
    No pain, no gain
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #32Postades 8 år sedan
    Den här serien är världsklass. Extremt rolig och 1000 % värt att kolla!
    Jag njöt av serien skitmycket. Hoppas på en andra säsong!
    Onegai Pedro.
    #33Postades 8 år sedan
    sjukt bra serie !
    inte ofta man skrattar så ofta ^^
    #34Postades 8 år sedan
    Nu har jag äntligen fått sett klart den här serien, och kan säga att jag både längtar och hoppas att det blir en andra säsong. Jag är glad att sista episoden inte kändes så stressad, och att de inte akut knopade ihop allt olöst, utan lät en hel del hänga obesvarat - vilket lämnar det så öppet & bäddat för en ny säsong.

Go go Nyan Koi!

Spoiler: Tycker att junpei klart passade som katt! Sen så är det ju så att jag håller på att det blir Junpei och Kanako... Kaede känns verkligen inte given för min del. Sen är jag nyfiken på hur de har tänkt Junpei's pappa. Kommer han spela någon särskild roll när det gäller förbannelsen, kanske?
    Redigerades senast 8 år sedan av Cherryleaf
    "Titta det snöar! Måsskit i håret!"
    #35Postades 24 dagar sedan
    En riktigt härlig anime med en massa söta katter och bra humor.
Visar 21-35 av 35

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen