#1Postades 48 dagar sedan
    I den här tråden diskuterar vi Itou Junji: Collection

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #2Postades 10 dagar sedan
    Alla delar är inte riktigt skräck utan mer psykopatiska. Helt sjuka karaktärer dvs. Fast en var iaf ren skräck. Gav mig rysningar som in i h****te. Man ska nog inte titta på dessa under natten :P
    Onegai Pedro.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Firiel

dimensionshäxa

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 9 dagar sedan
    Vilken var det du tyckte var otäck?
    Jag gillar serien, men Itou Junjis bilder måste vara oerhört svåra att göra rättvisa i anime-form, så jag tycker inte att berättelserna gör samma intryck som de gör i manga-form. Jag tycker faktiskt att Souichi-berättelserna är seriens höjdpunkter, just för att de inte ska vara läskiga. Jag tycker den lille skithögen är sjukt rolig. :)
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #4Postades 8 dagar sedan
    Ja, kan ju bara säga att det är ju den lilla skithögen som jag tycker är helt psykopatiskt. Dock är han som du säger även rolig.
    Tyckte dock att delen med den långa galna modellen gav rysningar. Kollade den delen mitt på natten :(
    Läser inte manga så vet inte hur mycket det skiljer sig men annars är den ju faktiskt ganska bra.
    Onegai Pedro.
Visar 1-4 av 4

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen