• BouBrokeMyHeart

Crazy Medlem... Really ;P

Skriv ett Off-topic-svar
    #21Postades 8 år sedan
    Pluggar i Uppsala men bor i Tierp, typ 45 min bort med upptåget ^^

Går man på Katedralskolan (som jag gör då) finns föreningen O.T.A.K.U som är till för människor intresserade av öst-Asien eller som det står i våran stadga, § 4 Syfte:
    Föreningens syfte är att öka intresset för den östasiatiska kulturen samt skapa gemenskap mellan dessa med likasinnade individer.

Men vi har så kallade "hedersmedlemmar" som inte går på Katte men som är med på våra möten ändå ^^ Så... finns det intresse så finns det plats :)

BTW, så var både jag och Wopsidaisys syster med att grunda den. Hon är ordförande och jag sekreterare ^^
    Redigerades senast 8 år sedan av BouBrokeMyHeart
    You'll never make me leave | I wear this on my sleeve | You wanna follow something | Give me a better cause to lead |
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #22Postades 8 år sedan
    Citerar Annix
    Har du någon förening eller nån grupp som du är med i eller är detta ett eget engagemang? :)

Det är UppCon och UppCons resurser som står bakom, men egentligen är det inte så mycket UppConfolk per se som är inblandade utan jag har försökt att kontakta folk i Stockholm/Uppsalaområdet som vill hålla i aktiviteter eller bara vara snälla och fina och erbjuda en samlingsplats för anime/mangaintresserade. Såklart är ju också Grand iblandade och är precis lika fina och motiverade att allt ska bli fint och bra :3
  • Annix

Babe Ruthless

Skriv ett Off-topic-svar
    #23Postades 8 år sedan
    Citerar BouBrokeMyHeart
    Går man på Katedralskolan (som jag gör då) finns föreningen O.T.A.K.U som är till för människor intresserade av öst-Asien eller som det står i våran stadga, § 4 Syfte:
    Föreningens syfte är att öka intresset för den östasiatiska kulturen samt skapa gemenskap mellan dessa med likasinnade individer.

Oh! Har ni någon hemsida som man kan gå in och kika på? :

Citerar kniven
    Det är UppCon och UppCons resurser som står bakom, men egentligen är det inte så mycket UppConfolk per se som är inblandade utan jag har försökt att kontakta folk i Stockholm/Uppsalaområdet som vill hålla i aktiviteter eller bara vara snälla och fina och erbjuda en samlingsplats för anime/mangaintresserade. Såklart är ju också Grand iblandade och är precis lika fina och motiverade att allt ska bli fint och bra :3

Låter super! :D
  • Linx

I love it when a plan comes together!

Skriv ett Off-topic-svar
    #24Postades 8 år sedan
    Citerar BouBrokeMyHeart

Såg era posters när jag var och gjorde högskoleprovet :P
    "corruption of man is not suprising at all
    united we stand, divided we fall"
  • BouBrokeMyHeart

Crazy Medlem... Really ;P

Skriv ett Off-topic-svar
    #25Postades 8 år sedan
    Citerar Annix
    Oh! Har ni någon hemsida som man kan gå in och kika på? :

Nej, tyvärr har vi inte det... Men vill du veta något är det bara att fråga ;)

Citerar Linx
    Såg era posters när jag var och gjorde högskoleprovet :P

Någon speciell som du fastnade för? ^^
    You'll never make me leave | I wear this on my sleeve | You wanna follow something | Give me a better cause to lead |
    #26Postades 8 år sedan
    Citerar BouBrokeMyHeart

Ni vill inte komma och hjälpa till med något på Grand då? Hålla i en filmvisning eller någon aktivitet? Vi tycker bara att det är kul om fler vill hjälpa till att skapa något fint för andra anime/mangafans :3
  • Linx

I love it when a plan comes together!

Skriv ett Off-topic-svar
    #27Postades 7 år sedan
    Vad hände med ^ that?
    "corruption of man is not suprising at all
    united we stand, divided we fall"
    #28Postades 7 år sedan
    Nu är man själv flyttat till Uppsala =).
    #29Postades 7 år sedan
    Citerar Linx
    Vad hände med ^ that?

Någon samarbete har jag ännu inte hört av, men vi har Chibi UppCon på Grand mot slutet av varje månad i alla fall :3
  • MasaReviews

Storyälskare, språkare, livsnjutare

Skriv ett Off-topic-svar
    #30Postades 4 år sedan
    Så har vi några personer här nuförtiden som befinner sig i Uppsala som en själv?
    #31Postades 71 dagar sedan
    Nåfra från Uppsala som fortfarande Ser på anime eller ses utanför internet och snackar?=)
    Redigerades senast 71 dagar sedan av Snake85
Visar 21-31 av 31

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen