#1Postades 2 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi Strike Witches

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
    #2Postades 2 år sedan
    Vaaarför?? Varför har ingen av tjejerna byxor på sig? Varför känns allt som Ecchi? Jag hade ju hoppats på att detta skulle bli en bra anime! TwwT Herregud vad jag är besviken Q__Q Det skulle ju bli något coolt, action liknande magi serie! Men med gulliga svansar! Och vad blir det? Någon liten tjej som springer
    runt i trosor!

Det kanske inte var så farligt som jag beskrev det, men jag hade så höga förväntningar... Ska väl se ett avsnitt till i hopp om att det blir bättre... Men jag tvivlar på det :S

Någon mer som sett första avsnittet?
    Redigerades senast 2 år sedan av Yoshia
    "Without the villian, the hero can't shine. The opposite is just as true" - Tasuza Sakurano, Ginban Kaleidoscope
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #3Postades 11 dagar sedan
    Det här måste vara den anime jag blivit mest besviken med någonsin och då hade jag inte ens särskilt höga förväntningar. Konceptet hade potential och det var lite fräckt med dom rätt realistiska Ksp-pjäserna dom svinga runt, men dom lyckades ändå göra serien till en flopp. Argh!
    Inte en chans att jag ser säsong 2...
    Redigerades senast 11 dagar sedan av Kollen
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
Visar 1-3 av 3

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen