Citerar Firiel
Spoiler: : De dödar Raikou, de jävlarna.
Spoiler:
...
Ok, plötsligt är jag inte alls lika ivrig att se animen. Av alla tänkbara ändringar de kunde göra, varför just det? Jag älskar Miharu, Yoite och flera av de andra karaktärerna också, men Raikou och Gau är mina favoriter. Och både Gau och Raimei skulle bli helt förstörda om han dog, så.... nej... bara nej. ;_;
Hm, ja, jag har också hört att många ogillar animen, men det verkar som att vissa tyckte den var bra också, så jag visste inte riktigt vad jag skulle tro... kanske skulle jag ta och kolla upp de första delarna, bara för se vad jag tycker. Vet inte om jag ville se den senare delen om det slutar på det viset, dock. Mangan är tillräckligt sorglig.
Citerar Firiel
Finns det scanlations till kapitel 51-54 förresten, eller läser du "lösa" översättningar eller på japanska? Jag har bara läst fram till och med 51, men inte sett några scans av det...
Det finns bra scanlations till kap 52 och 54; och även en till 53, fast där är kvaliten på bilderna sämre (det finns japanska HQ scans, dock). När det gäller kap 51 tror jag inte att det finns någon scanlation än, men jag är inte säker. Har bara läst kapitlet som lös översättning + LQ japanska scans. Vet inte om det är ok att posta länkar till scanlations här, men säg till om du vill ha dem så kanske jag kan posta dem som off topic eller ngt. :X