#21Postades 9 år sedan
    Way to go, massa funkisar (bra!) men få arrangörer, skärpning folk i styrelsen (vilka det nu är) och Sthlmsbor! :D
    Jag får allt, ni får resten
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • VerChe

jag är en katt =^.^=

Skriv ett Off-topic-svar V
    #22Postades 9 år sedan
    Innan diskussionen fortsätter vill jag först berätta till Animas; Förlåt att jag inte skrev denna tråd från första början. Jag vet att vi bestämde att jag skulle skriva, men jag har haft alldeles för mycket saker för mig vid tillfället, som tyvärr tar all min tid. Hursomhelst, det sagt vill jag väldigt gärna fortfarande vara med i styrelsen för AnimeckaCon#2. Var med i styrelsen som arrangör från första början med vår första animeckacon, så det skulle kännas skönt att vara med ännu en gång!

Men det känns bra att intresset är fortfarande lika stark och att vi är fortfarande pepp med att göra ett till nytt konvent!
  • Animas

Omae wa mo shindeiru

Skriv ett Off-topic-svar
    #23Postades 9 år sedan
    Citerar VerChe
    Innan diskussionen fortsätter vill jag först berätta till Animas; Förlåt att jag inte skrev denna tråd från första början. Jag vet att vi bestämde att jag skulle skriva, men jag har haft alldeles för mycket saker för mig vid tillfället, som tyvärr tar all min tid.

Dude it's cool. Har ändå för mycket fritid för mitt eget bästa.

Men många funkisar, bra >: D

Citerar Logos
    Way to go, massa funkisar (bra!) men få arrangörer, skärpning folk i styrelsen (vilka det nu är) och Sthlmsbor! :D

Vadå styrelsen. Är väl inte vårat fel att folk inte vill/kan vara arrangörer :s?
    I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be
    #24Postades 9 år sedan
    Citerar Animas

Vadå styrelsen. Är väl inte vårat fel att folk inte vill/kan vara arrangörer :s?

Om nu så få i styrelsen inte kan/vill borde ni kanske fundera på att ha extrainsatt årsmöte och välja ny styrelse, där styrelsemedlemmarna "lovar" att vara arrangörer? Men ja ni löser det som ni kan/vill, jag kommer varken jobba eller gå på konventet men jag hoppas allt klaffar och ni får ett lyckat konvent^^
    Jag får allt, ni får resten
  • Animas

Omae wa mo shindeiru

Skriv ett Off-topic-svar
    #25Postades 9 år sedan
    Citerar Logos

Om nu så få i styrelsen inte kan/vill borde ni kanske fundera på att ha extrainsatt årsmöte och välja ny styrelse, där styrelsemedlemmarna "lovar" att vara arrangörer?

Anting har du fått en fel bild av att vi vägrar låta folk vara med i styrelsen eller så har jag uppfattat fel. Sen går det ju inte direkt att tvinga folk att jobba fullt ut om dom bor flera tusen kilometer bort och betalar 400 kr för att komma in till stockholm varje vecka. Att även tvinga folk som ska gå ut gymnasiet och pluggar på universitet att vara med jobba när dom behöver tiden till att studera är bara idiotiskt.

Men har förmodligen bara missförståt vad du menar.
    I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be
  • Animas

Omae wa mo shindeiru

Skriv ett Off-topic-svar
    #26Postades 9 år sedan
    Till alla er som var intresserade förra gången men inte kunde komma:

Den 4 oktober har vi möte igen. Plats och tid är Plattan klockan 12.

For the greater good!
    Redigerades senast 9 år sedan av Animas
Visar 21-26 av 26

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen