#1Postades 10 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi Ginga Densetsu Weed

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
    #2Postades 10 år sedan
    För alla er Gin fans där ute, vad hade ni för uppfattningar av Weed?. Jag tyckte att den var riktigt bra, det enda jag vart lite besviken över var väl det faktum att dem hade ändrat om storyn, alltså den Animen är inte som Mangan, vilket leder till att många huvudkaraktärer inte är med i Animen :/.

Jaja. Som sagt, vad tyckte ni om Animen Ginga Densetsu Weed :)?
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #3Postades 10 år sedan
    Min favorit har alltid varit Silver Fang, men jag måste säga att den här serien inte håller de förväntningar jag hade hoppats på! Har sett alla avsnitt och tycker att Weed ska vara lite för mycket "mister good guy" och det hela blir lite mesigt.

Det är synd att de inte gick på ett rakt spår efter mangan faktist, den är bättre än animen.

Spoiler: Att han i slutet blir ledare för att han handlar mot Silver tycker jag är kaaaassst! Det är nästan sjukt att den lilla snorvalpen kan ta sig förbi en legend på så kort tid! Och att Weed dessutom kunde special attacken utan att veta om det är också ganska lamt!

Det bästa var ju helt och håller att få se de gamla rävarna från Ginga: Nagareboshi Gin!

7/10 fick den av mig!
    History's strongest masters number one disciple, Shirahama Kenichi.
    #4Postades 8 år sedan
    Weed är en riktigt bra fortsättning på Silver Fang, inte riktigt i topp men fortfarande en välskriven uppföljare! Hundar is da shit ja!
    Jag får allt, ni får resten
    #5Postades 8 år sedan
    Hmm...tja jag har inte läst mangan och kan inte säga om den är bättre eller sämre. Men efter att jag köpt hela serien på DVD så ångrade jag det inte. Jag tycker serien är jättebra! Visst ligger det något i det ni säger att han är lite för 'snäll' mot sina fiender...det stör jag mig också på. Och ibland är det tecknat så dåligt att man inte ser att det är hundar... Men jag tycker att storyn är bra och det håller måttet nästan hela tiden. Jag har kollat lite på Ginga Nagareboshi Gin och jag tycker den är väldigt bra^^ Men jag gillar fortfarande GDW mer
Visar 1-5 av 5

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen