forum .

Anime / Yu-Gi-Oh! .

Yu-Gi-Oh!

. sida 1 av 1

#1Postades 10 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi Yu-Gi-Oh!

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
  • Kokirin

Bara en medlem bland andra

Skriv ett Off-topic-svar R
    #2Postades 9 år sedan
    Jag finner Yu-Gi-Oh! trots allt vansinnigt komiskt. Vad är den allmänna åsikten?
    It takes an idiot to do cool things. That's why it's cool.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Daulig

Den där kakan som ingen åt...

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 8 år sedan
    Just denna Yu-Gi-Oh! animen känns mer.... hm... hur ska jag beskriva det... Flummig? Komisk kanske, men mer flummig! Dock älskar jag den trots vad alla säger :D Jag blev dock lite besviken över att de behövde ändra alla dessa straff-spel så innerligt från mangan, som det här med kloroform-flaskan och Kankuro. Men många andra spel som inte var tagna från animen var riktigt underhållande! Och jag är glad att de körde på till slutet av volym 7, rollspelet med Bakura. Den är ju epic :P

Fast det som förbryllar mig mest är... Varför tusan ändrade de Mihos personlighet så otroligt MYCKET! Hon var ju blyg och en sån där klassisk bibliotekstjej i mangan! I animen uttnyttjar hon stackars Honda! Fast hon ska ha cred för att hon var sån ändå, jag behövde mig ett riktigt gott skratt för det mesta vid sidan av huvudstoryn! XD
    "I'm a sad, sad failure. I can't ever show my face in that household again."
    "Well, maybe you can show some other parts of your body?"
    #4Postades 8 år sedan
    Jag tycker att animen (och mangan) är jättebra tills Yuugi får det där brevet från Pegasus... Jag gillar visserligen Duel Monster, men jag tycker Yami no Yuugis Skuggspel är såååå mycket coolare *w* Blev väldigt sugen på att läsa mangan nu..
    #5Postades 8 år sedan
    Åh, Sesaon 0<3
    Det må jag säga är det bästa av Yu-Gi-Oh! eftersom den håller på mer med skuggspelen än med Duel Monsters just då.
    Men det finns en enda sak som stör mig under hela serien, det är Miho Nosaka... Jag fann absolut ingen mening med att hon var med + att hon gjorde Honda bara mesig i serien :(
    Det som har hänt är det förflutna och jag skall icke se tillbaka på det och ångra mig, istället ska jag koncentrera mig på nutiden och se fram mot framtiden.
  • Daulig

Den där kakan som ingen åt...

Skriv ett Off-topic-svar
    #6Postades 8 år sedan
    Citerar Hauii
    Men det finns en enda sak som stör mig under hela serien, det är Miho Nosaka... Jag fann absolut ingen mening med att hon var med + att hon gjorde Honda bara mesig i serien :(

Jag håller absolut med dig. Men det som stör mig mest med detta är hur de har ÄNDRAT Miho. För de som har läst mangan. Vol 1. Miho är med i ett kapitel, och där är hon banne mig söt om än NORMAL! Och hennes hårfärg... jag tror inte Takahashi hade valt att färga det lila... xD De gav tillochmed Shizukas hårfärg en annan ton. Duel Monsters animen gjorde samma misstag där. Shizuka ska ha samma sorts blonda hår som Katsuya. Inte brunt :c
    "I'm a sad, sad failure. I can't ever show my face in that household again."
    "Well, maybe you can show some other parts of your body?"
    #7Postades 1 år sedan
    Hyfsat bra, dock så hittade jag bara med dålig kvalitë så det var jobbigt och kolla på men men.
Visar 1-7 av 7

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen