forum .

Anime / 11eyes .

11eyes

. sida 1 av 1

#1Postades 317 dagar sedan
    I den här tråden diskuterar vi 11eyes

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
    #2Postades 292 dagar sedan
    Första avsnittet. <33333333333333333333
    BÄST.
    Favoritanime, plats 2
  • Huz

Kom, såg, segrade

Skriv ett Off-topic-svar
    #3Postades 292 dagar sedan
    Laddar ner första avsnittet atm. Får se om den är lika bra som herren här uppe tjatar om.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #4Postades 292 dagar sedan
    Såg nyss första avsnittet. Ville se den här sen jag läste om den på förtitten. Och ja den verkar vara bra och är lovande för fortsättningen. Kändes på en gång som att det här kan bli något när man såg början. Så den här tänker jag fortsätta följa.
    Hito wa nanika no gisei nashi ni nanimo eru koto wa dekinai. Nanika wo eru tame ni wa doutou no daika ga hitsuyou ni naru. Sore ga renkinjutsu ni okeru touka koukan no gensoku da. Sono koro bokura wa sore ga sekai no shinjitsu da to shinjiteita.
  • Yajirou

Check my youtube ;)

Skriv ett Off-topic-svar +
    #5Postades 287 dagar sedan
    Älskar denna anime :P laddade upp opening o ending också :P fett nice i youtube!!
    www.youtube.com/watch?v=QT4epZSO_Ho
    http://www.youtube.com/user/Kimura1989
    #6Postades 283 dagar sedan
    Såg nyss andra avsnittet. Fortsatt bra.
    Hito wa nanika no gisei nashi ni nanimo eru koto wa dekinai. Nanika wo eru tame ni wa doutou no daika ga hitsuyou ni naru. Sore ga renkinjutsu ni okeru touka koukan no gensoku da. Sono koro bokura wa sore ga sekai no shinjitsu da to shinjiteita.
    #7Postades 252 dagar sedan
    Har nu sett 5 avsnitt, och den verkar fortfarande lovande fast den har gått ner sig efter de första 2 avsnitten (speciellt överdrivet tjat om hans skyddsling). Jag hoppas att vi får in lite mera tragedi och ångest i denna, tror det skulle passa bra i miljön animen utspelar sig i.
    Sömn är ett fenomen som kan framträda när det uppstår för mycket blod i koffeinomloppet
    #8Postades 230 dagar sedan
    Håller med hallahalla att den gick ner sig lite ett tag (fast den har varit bra hela tiden), men nu de senaste avsnitten tycker jag den har gått upp sig igen för det har börjat hända lite mer Spoiler: lite mer död och så innan var det ganska mycket samma, de kom till Red Night och slogs mot Black Knights liksom, men nu börjar den faktiskt bli riktigt spännande. Spoiler: intressant det där med att Black Knights skulle vara de "goda" egentligen. Intressant nu också vad som hände med Yukiko om hon dog eller inte (hoppas inte :() och när hon den där häxan som satt infängslad i Red Night befriades på slutet
    #9Postades 223 dagar sedan
    Fan vad bra avsnitt 11 var! Tycker jag i alla fall. Hände väldigt mycket och man lämnas med flera frågor och förväntan inför nästa avsnitt! Känns dock som att serien är på väg mot sitt slut? Känns inte som att det kan vara så mycket mer än 1-2 avsnitt till faktiskt, nån som har koll på hur många det ska bli?
    #10Postades 223 dagar sedan
    Jo ep 11 var guld värd.
    Håller dock med dig kan inte vara många avsnitt kvar nu.
    Antingen slutar det på 12 eller 13.
    #11Postades 223 dagar sedan
    Först tyckte jag att den var lite konstig, sen tyckte jag att den blev vääldigt bra.

Sen Spoiler: dog min fawo och mitt hatobjekt blev odrägligt och sen i nästa avsnitt Spoiler: dog även en annan fawo. >:(

Men jag ska fortsätta se den iallafall.
    Who the hell do you think I am!
    #12Postades 216 dagar sedan
    Såg nyss avsnitt 12 som verkar ha varit det sista avsnittet också. Spoiler: Fast jag förstår inte, hade det som hände i avsnitt 11 helt plötsligt inte hänt? Var det det som Kakeru såg in i framtiden med sitt öga att det skulle hända? Lite synd då med tanke på att avsnitt 11 var så riktigt bra som det var. Och sen, hur kommer det sig att Yukiko, Takahisa osv helt plötsligt kunde leva igen, var det för att de kom till en ny värld eller nåt?

Bra serie, den hamnar runt 7-8 i betyg, tycker inte riktigt den når upp till högre än så sett över hela.
Visar 1-12 av 12

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen