#1Postades 2 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi School Rumble 3rd Term

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
    #2Postades 2 år sedan
    Nu började jag precis att titta på den här, och jag måste säga att jag är väldigt besviken. Tydligen har de inga planer på att göra hela tredje säsongen, så de tar helt enkelt och hoppar över allt som händer efter andra säsongen, och bara adapterar slutet av mangan till två avsnitt. Det är alltså lika bra att helt strunta i 3rd Term och läsa mangan istället om man vill veta vad som händer i slutet.
    Reading online forums may cause irrepairable damage to your faith in humanity.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #3Postades 2 år sedan
    What!? For real!?

Stor besvikelse... Har inte läst nåt av mangan men jag tyckte verkligen att School Rumble funkade skitbra som anime. Så det är alltså ett "slut" iom 3rd Term? Minns att förra OVAn var rätt skum...
    #4Postades 2 år sedan
    Citerar ollin
    Så det är alltså ett "slut" iom 3rd Term?

3rd Term är rättare sagt endast ett slut. Man fick en snabb recap på en halv minut eller så om allt som hänt i mangan sedan andra säsongen, och sen helt plötsligt sprang de ett maraton medan man själv inte hade en aning om vad som hänt egentligen ;-)

EDIT: Jag vill förresten minnas att jag läst något om att School Rumble-mangan fortsätter senare på något sätt som School Rumble Z, men 3rd Term ska tydligen vara det slut som fanns i originalmangan. Är det förresten bara jag som tänker att det där 'Z' måste vara en referens till en annan populär manga? ;-)
    Redigerades senast 2 år sedan av Kamel
    Reading online forums may cause irrepairable damage to your faith in humanity.
    #5Postades 210 dagar sedan
    Jo jag kände mig tämligen förvånad i början av detta, hade jag missat något från säsong 2? Men ja det visade sig att de skippade en massa ur mangan, vilket gjorde mig irriterad. Och såklart så ska det vara stenseriöst nästan hela tiden, vem fan vill ha School Rumble seriöst? Men ändå så var den bra tyckte jag^^
    Jag får allt, ni får resten
  • Raffaella-chan

Life is whatever you want it to be..

Skriv ett Off-topic-svar
    #6Postades 202 dagar sedan
    Citerar Logos
    Jo jag kände mig tämligen förvånad i början av detta, hade jag missat något från säsong 2? Men ja det visade sig att de skippade en massa ur mangan, vilket gjorde mig irriterad. Och såklart så ska det vara stenseriöst nästan hela tiden, vem fan vill ha School Rumble seriöst? Men ändå så var den bra tyckte jag^^

Vilket kapitel ska man starta från i mangan? Måste veta fortsättningen D;
    Kikyo möter Kagome på andra sidan,efter Kagomes död. Kikyo: HAHA LOOSER JAG KYSSTE HONOM 2 GR!!!
    #7Postades 202 dagar sedan
    Citerar Raffaella-chan

Vilket kapitel ska man starta från i mangan? Måste veta fortsättningen D;

Inte den blekaste då jag inte läst mangan^^'
    Jag får allt, ni får resten
    #8Postades 202 dagar sedan
    School Rumble är sjukt roligt. Aldrig skrattat så mycket av en anime i hela mitt liv som School Rumble. Alltid lika kul. :D
  • Raffaella-chan

Life is whatever you want it to be..

Skriv ett Off-topic-svar
    #9Postades 202 dagar sedan
    Citerar email
    School Rumble är sjukt roligt. Aldrig skrattat så mycket av en anime i hela mitt liv som School Rumble. Alltid lika kul. :D

Det kan jag hålla med om ^^
    Spoiler!: Slutet däremot med Karasumas förlorade minnen var ju riktigt sorligt..jag grät faktiskt ^^'
    Redigerades senast 132 dagar sedan av Raffaella-chan
    Kikyo möter Kagome på andra sidan,efter Kagomes död. Kikyo: HAHA LOOSER JAG KYSSTE HONOM 2 GR!!!
Visar 1-9 av 9

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen