forum .

Bollhavet .

åååh!

. sida 1 av 1

#1Postades 8 år sedan
    Jag har å tråkigt, tänkte jag skulle börja på någon ny animeserie men jag hittar inte någon som fastnar. Såg nyligen klart på Ghost Hunt. Jag gillar lite läskiga anime men de flesta som är lite skräck handlar mer om blod och sånt. Om någon har nått tips på vad för anime jag ska se på nu. (jag gillade Ghost hunt mycket). De jag gillar mest är övernaturligt, läskigt men vill att de ska inehålla romans också.

Men jag vet inte om jag orkar se på något serie så jag har tänkte rita lite men vet inte vad där heller.

Om någon kan komma med något roligt man kan göra, vad som hälst, så skulle jag bli mycket tacksam.
    :)
    Bara så du vet!
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #2Postades 8 år sedan
    Kolla in Doctor Who ist. Inte animé men fantastiskt underbar serie, men spänning, romantik och till viss del lite skräck i vissa episoder.

även action och humor är viktiga inslag i serien.

Och btw...du behöver inte starta nya trådar varje gång du kommer på något du vill säga. Skriv i Off topic tråden ist.

Over and out.
    "The hero and the coward both feel the same thing, but the hero uses his fear, projects it onto his opponent, while the coward runs. It's the same thing, fear, but it's what you do with it that matters."
    #3Postades 8 år sedan
    Citerar Ablin
    Och btw...du behöver inte starta nya trådar varje gång du kommer på något du vill säga. Skriv i Off topic tråden ist.

Eller i lämplig tråd.

När jag ändå är här kan jag tipsa om Kara no Kyoukai och nyligen påbörjade Ookami Kakushi.

Tråden är låst.
    The LADY and the CHOCOLATE
    LADY: No Chocolate, I do not want you, for after the initial pleasure there is SICKNESS and there is GUILT.
Visar 1-3 av 3

besvara tråden

Tråden är låst och kan inte besvaras längre!

senaste inläggen