forum .

Anime / One Piece .

One Piece

. sida 11 av 11

#201Postades 266 dagar sedan
    Citerar Privjet
    Grymt skön att slökolla på, älskar långa serier tills man kommer ikapp -.- One piece var än av de skönaste att kolla på :)

men det är inte roligt om det typ tar 1 timme innan den har laddats klart *suck*, läser hellre mangan >_<
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #202Postades 246 dagar sedan
    jag tkr det är helt sjukt och irriterande att sanji har en klubba i dubbade versionen =_____________=''

Likadant med Sailor moon X,D de gör om en transvestit till en tjej... Hatar dub
    Det är synd om människorna
  • Privjet

From Russia with love

Skriv ett Off-topic-svar Ѧ
    #203Postades 241 dagar sedan
    Citerar frutiefashion
    jag tkr det är helt sjukt och irriterande att sanji har en klubba i dubbade versionen =_____________=''

Därför finns subs :)
    "You ended that sentence with a preposition ... Bastard!"
    #204Postades 219 dagar sedan
    Citerar Privjet
    Därför finns subs :)

Jag vet, men ibland är det svårt att hitta episoder på Japanska, och då stöter man på det där. Det är irriterande när dubbningar och företag förstör serier.
    Jag menar det handlar inte bara om det, utan att hela serien får en annan barnstämpel på sig. Som ett barnprogram. I of är den inte särskilt mogen heller, men bättre än en rykande klubba i alla fall.
    Redigerades senast 219 dagar sedan av frutiefashion
    #205Postades 219 dagar sedan
    Citerar frutiefashion

Likadant med Sailor moon X,D de gör om en transvestit till en tjej... Hatar dub

Vart?Vem?Hur???!! O.O
    "The hero and the coward both feel the same thing, but the hero uses his fear, projects it onto his opponent, while the coward runs. It's the same thing, fear, but it's what you do with it that matters."
    #206Postades 219 dagar sedan
    Citerar frutiefashion
    men bättre än en rykande klubba i alla fall.

Det är dock inte värst, hela grejen med Arlong och Melbere, jag menar .. Han formar sin hand till en pistol och hon dör!!!! Vad in i hela friden tänkte dom där?!

Citerar Ablin
    Vart?Vem?Hur???!! O.O

Huvudondingen(Morgana?) i Sailor moon är en man i originalet, men det är antydningar till en relation mellan honom och en annan man så gör de om honom till en kvinna, vilket var väldigt enkelt med tanke på det androgyna utseendet :P
    Fjärran länder, djärva dueller, magiska trollformler, en förklädd prins.
    #207Postades 219 dagar sedan
    Citerar Wopsidaisy
    Huvudondingen(Morgana?) i Sailor moon är en man i originalet, men det är antydningar till en relation mellan honom och en annan man så gör de om honom till en kvinna, vilket var väldigt enkelt med tanke på det androgyna utseendet :P

Didnt know that! Haha, ja vilka idéer dom har, dubbarna!
    "The hero and the coward both feel the same thing, but the hero uses his fear, projects it onto his opponent, while the coward runs. It's the same thing, fear, but it's what you do with it that matters."
    #208Postades 150 dagar sedan
    Senaste avsnittet (446) var ovanligt bra imo :O
    "You ended that sentence with a preposition ... Bastard!"
    #209Postades 142 dagar sedan
    Citerar Wopsidaisy

Jo, det är antydningar där, men det finns en transvestit... Hmm... Som jag inte kommer på namnet på för tillfället.. Som faktiskt kör crossdressing, lite roligt x) Sen förstör dubbarna det D:
    Men tkr i allmänhet att det är synd att förstöra serier genom dub, o faktiskt bidra till att många delar av västvärlden ser på anime och anime som något yngre och små barn ägnar sig åt. De dubbar o lägger upp animes som är kanske mer tillägnade vuxna och ungdomar och låter yngre se på det. :/

MER ANIME ÅT FOLKET!
    #210Postades 75 dagar sedan
    457: Tusan! Flashback avsnitt! >-< Av saker som vi redan har sett!
    Edit: 458: Jag vet vilka dom här personerna är, jag vet har gjort förut i serien och jag vet vad dom kommer att göra. Gå vidare med storyn nu för guds skull! >_<
    Redigerades senast 60 dagar sedan av xoxANIMANGAxox
Visar 201-210 av 210

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen