#341Postades 41 dagar sedan
    Senaste biofilmerna jag såg var nog Shutter Island och Iron Man 2. Såg de direkt efter varandra då jag ändå var tvungen att spendera min tid till någonting.

Måste säga att Shutter Island blev en ny favorit, tycker att Leonardo DiCaprio har presterat riktigt bra i sina senare roller, om man ska jämföra med hans tidigare roller i Titanic, Romeo + Juliette med flera. en spännande thriller där hämligheterna sitter i tills slutet. Värd att se!

Iron Man 2 däremot ansåg jag var en film som alla andra som skapas nu, ganska ordinär handling fast med coola effekter vilket ändå gör det till en värd bioupplevelse.

Som svar till Hggfi's fråga så kommer Harry Potter and the Deathly Hallows: Part One att släppas på bio den 19 November år 2010 i USA och antagligen samma datum i Sverige.
    Harry Potter and the Deathly Hallows: Part Two är planerad att släppas ca. ett halvår senare den 15 Juli 2011 fast detta datum inte är fastställt ännu.
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #342Postades 41 dagar sedan
    Senaste filmen jag såg på bio var sex and the city 2 lol. Den nådde inte upp till mina förväntningar man aja,mysig.
    You're a dork and I'm a jerk,that makes us equal.
    #343Postades 2 dagar sedan
    Efter att ha läst fina recensioner på Inception är jag riktigt sugen på att se den.
    恥ずかしいセリフ禁止!
    #344Postades 2 dagar sedan
    Senaste filmen var Shrek Forever After (3D) för nån vecka sen.
    pga plugget har jag inte haft tid att se Avatar som alla verkar gilla. Sen är jag taggad på att se The Last Airbender (fast tycker att det är otroligt synd att man valt fel skådisar), Inception och Trollkarlslärlingen. Harry Potter har jag väntat på sen jag såg 6an förra (eller förförra?) året. Få se vilken av dem som kommer näst!
    Redigerades senast 2 dagar sedan av Satori-chan
    "Nothing worth having comes without some kind of fight, got to kick the darkness 'til it bleeds daylight."
    #345Postades 2 dagar sedan
    Eclipse med min mamma... (O.o) som varken sett Twilight eller New Moon ;3 Ser också fram emot Harry potter och dödsrelikerna!
    #346Postades 2 dagar sedan
    Sag Inception for 2:a gangen forra veckan... Grymt KickASS :D SagThe Last Irbender fore det och den var en besvikelse, mest skadespelarna den hade grymma effekter... Innan det sa sag jag Eclipse som var okej och Gown-ups som gav manga skratt!!! Imorgon sa ska jag antagligen se Salt.
    "I have a father?"
  • Whybie

I'm a free bitch, baby!

Skriv ett Off-topic-svar µ
    #347Postades 2 dagar sedan
    Citerar Tsukasa-san
    Efter att ha läst fina recensioner på Inception är jag riktigt sugen på att se den.

Var iväg och såg Inception igår!! :D
    En riktigt grym film var det och jag rekommenderar er alla att se det. Tycker det är lite svårt att förklara men känslan jag fick påminner väldigt mycket om när jag såg The Matrix för första gången; en komplex handling med sjukt häftiga specialeffekter.
    Redigerades senast 2 dagar sedan av Whybie
    Once you kill a cow, you gotta make a burger.
    #348Postades 2 dagar sedan
    Jag gjorde som Whybie och tog mig också friheten att se Inception. En Science-Fiction med Leonardo DiCaprio. Nämnde tidigare i denna tråden att jag tycker att han är en riktigt bra skådis, och trots att Leonardo har uttalat sig iom att han inte riktigt gillar science-fiction så bevisade han verkligen det i denna filmen också.

En spännande story som lyckades hålla mig nyfiken och ovetande hela vägen till slutet, väldigt vältänkt och planerat, från skådisarnas roller till utvecklandet utav storyn.
    En film värd att se helt enkelt!

------------------------

Nästa film tror jag kan bli Wall Street: Money Never Sleeps (fortsättningen utav första filmen som gjordes i 80-talet) eller nyskapande Predator.
  • Whybie

I'm a free bitch, baby!

Skriv ett Off-topic-svar µ
    #349Postades 1 dag sedan
    Citerar Ritchie
    Jag gjorde som Whybie

KANON!!!
    Thats the way to do it. XD
    Redigerades senast 1 dag sedan av Whybie
    Once you kill a cow, you gotta make a burger.
    #350Postades 1 dag sedan
    Har sett eclipse och Knight and day, tyckte att båda var värda att se på bio.
    Vilken film som jag ska se nästa gång har jag ingen aning om men jag har lust att se den sista Shrek filmen. :)
    #351Postades 1 dag sedan
    Citerar Whybie
    KANON!!!
    Thats the way to do it. XD

That's the only way to do it! ^^
  • SinClarice

Delicous Flat Chest

Skriv ett Off-topic-svar
    #352Postades 23 timmar sedan
    Är riktigt sugen på att se Inception. Skulle dra och se den med några kompisar förut, men idioter som de är valde de att vi skulle se Knight and Day istället. Som tur är så betalade ju de åt mig, annars skulle jag aldrig sett den. Verkligen inget jag kommer se igen.

Nästa blir dock ganska säkert Inception, alternativt Kokuhaku på någon biograf i Bangkok.

Får man ha höga förväntningar inför Inception förresten? Bra skådespelare, och Nolan är ju en ganska duktig regissör.
    道重 さゆみ
    #353Postades 19 timmar sedan
    Citerar SinClarice
    Får man ha höga förväntningar inför Inception förresten? Bra skådespelare, och Nolan är ju en ganska duktig regissör.

Jag hade skyhöga förväntningar för Inception, hade blivit så uppspelt utav alla trailers och reklam, samt betyget den fått på IMDb. var också rädd att jag kanske skulle bli missnöjd om den inte nådde upp till mina förväntningar, som tur var så gjorde den det till 100% så det ska nog inte vara några problem SinClarice! :D
    #354Postades 17 timmar sedan
    Senaste filmerna jag sett är New Moon (jag tvingade mig att se den, men jag avskyr verkligen Twilight-filmerna xP 99% fanservice) och The Last Airbender (jag älskar verkligen den tecknade serien men filmen var jätterörig och saknade allt serien har).

Två kassa filmer med andra ord xD

EDIT: Hoppsan, missade att det stod "på bio". Kan inte komma på vad jag senast såg så jag låter det stå x3
    Redigerades senast 17 timmar sedan av Eremiten
    "Varför viftar hunden på svansen? För att hunden är smartare än svansen. Hade svansen varit smartare, så hade svansen viftat på hunden!"
    #355Postades 16 timmar sedan
    Senast var Inception SJUKT bra! och mitt nästa är nog The Expendables!
    Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
Visar 341-355 av 355

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen