forum .

Anime / Fruits Basket .

Fruits Basket

. sida 5 av 5

#81Postades 8 år sedan
    Haha, jag är inget stort fan, har ju inte ens böckerna xD men jag älskar mangan, kan ha varit seg på sina stunder men slutet gjorde ju det hela värt :D men om jag så hade hatat mangan så hade jag inte kunnat sluta mitt i, hade tvingat mig igenom den :P

Jag vill ha mangan, men har tyvärr inte skaffat den än, måste ha pengarna till annat just nu :)
    så jag läste på internet, vilket kan vara så jädra jobbigt, hade hellre velat ha böcker i handen. Men jag fick ta det som erbjöds helt enkelt :)
    ”This flower also has opposite meanings such as disappointment and loss hope” Tamaki
    ”Oh, it looks like Tamaki-senpai, quite pathetic” Haruhi
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
  • Raffaella-chan

Life is whatever you want it to be..

Skriv ett Off-topic-svar
    #82Postades 8 år sedan
    Citerar TamaHaru
    Haha, jag är inget stort fan, har ju inte ens böckerna xD men jag älskar mangan, kan ha varit seg på sina stunder men slutet gjorde ju det hela värt :D men om jag så hade hatat mangan så hade jag inte kunnat sluta mitt i, hade tvingat mig igenom den :P

Jag vill ha mangan, men har tyvärr inte skaffat den än, måste ha pengarna till annat just nu :)
    så jag läste på internet, vilket kan vara så jädra jobbigt, hade hellre velat ha böcker i handen. Men jag fick ta det som erbjöds helt enkelt :)

Själv är jag ett otroligt stort fan av Furtsu Basuketto ^^
    Det som jag irriterar mej mest på är att animen verkligen förstörde hella "fruits basket" känslan från mangan x-D Skulle kunna ha dödat för en säsong 2,men den kom ju tyvärr aldrig ut >_<

Får nöja mej om att drömma hur animen skulle sett ut T^T
    Rin skulle jag ha älskat att se i färg :)

Själv äger jag hela mangan,animen + fanbook ^^
    Ippen shinde miru?
  • Monki

アンナです。 ww

Skriv ett Off-topic-svar
    #83Postades 7 år sedan
    Citerar VerChe
    hhe, det är lite komplicerat! för som sagt finns det inte kattens år!

Kattens år är kaninens år. ;)
    Kommer från Vietnam och vi använder oss av den kinesiska zodiaken.
    Vi ser det som "stjärntecken".
    Jag är född i kaninens år men man kan också säga kattens år.
    Redigerades senast 7 år sedan av Monki
    mew
    #84Postades 7 år sedan
    jag är född i tigerns år,inte så stolt över det,i en tidning så stod det att jag tycker om att folk tittar på mig men det är raka motsatsen om mig,jag har scen skräck och gillar inte att få uppmärksamhet(ok..lite^^)
    #85Postades 7 år sedan
    men jag är i alla fall glad att Kisa är tiger,Kisa,Thoru och Kyo är mina favorit karaktärer
Visar 81-85 av 85

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen