#101Postades 8 år sedan
    Shikkoku no Renya är den nya mangan som ska börja i år, den kommer att utspela sig under Edo-perioden och handla om en ung man som möter C.C.

Animen som det har talats om är dock, såvitt jag har förstått, en helt annan historia; den går under namnet Code Geass Gaiden: Boukoku no Akito. Den kommer att vara en sidohistoria till de två första säsongerna och utspela sig år 2017, på den europeiska krigsfronten. (Mer info här)
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #102Postades 8 år sedan
    JAHA :O så va det TACK ;P kan inte vänta till animen ska komma ut ^^ (2017 -.-')
    #103Postades 8 år sedan
    Underbart! Helt underbart! Jag älskade hela båda säsongerna (fast mer 2an då) :D
    Jag är helt paff på hur bra hela storyn är! Under sista avsnittet på andra säsongen blev jag helt paff! Sådär blev jag under den episoden -> Spoiler: Vad gör Lelouch!? ..är han inte..lite konstig nu..? ..ond? vaaa? Oh Zero! ..zero?...whuuut? Jaha..en plan..döda Lelouch, jaha- VA!? du skojar!? så allt detta var hans plan!? - jag grät under hela resten av skiten! xD jag är fortfarande helt chockad över slutet xD
    Spoiler: Som många reda kanske ha tagit upp, det där med om Lelouch verkligen är död eller ej... ja ni.. det kan vi igentligen aldrig svara på! xDDet finns mer bevis till att han är död, men han kanske lever - det gör honom till en bra skådespelare för att kunna dölja sin död sådär XD
    som sagt, helt underbar anime!
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
    #104Postades 7 år sedan
    Awsumness
    Såg färdigt hela idag ~
    Favoritanime, plats 1
    #105Postades 7 år sedan
    Är inte särskilt intresserad av mechaserier men i överlag så gillade jag Code Geass. :)
    Spoiler: I slutet när Lelouch offrar sitt liv för världsfred så fick det mig att ofrivilligt tänka på Jesus. :P
    I may be bad, but I'm perfectly good at it.
    #106Postades 7 år sedan
    fyfaan vad Spoiler: sorgligt slut asså! jag fattar inte varför lulu var tvungen att göra sig hatad av alla för att sen göra sig själv till en martyr, fast på ett negativt sätt.

jag hata suzaku hela tiden pga hans dubbelmoral men i slutet kunde jag inte hata honom längre. Jag som trodde att Spoiler: lulu och cc till slut skulle bli tillsammans, bland den bästa och sorgligaste serie jag sett på länge asså :( snyft
    #107Postades 7 år sedan
    Citerar Eggplant
    fyfaan vad Spoiler: sorgligt slut asså! jag fattar inte varför lulu var tvungen att göra sig hatad av alla för att sen göra sig själv till en martyr, fast på ett negativt sätt.

jag hata suzaku hela tiden pga hans dubbelmoral men i slutet kunde jag inte hata honom längre. Jag som trodde att Spoiler: lulu och cc till slut skulle bli tillsammans, bland den bästa och sorgligaste serie jag sett på länge asså :( snyft

ja eller hur! slutet var jätte sorligt!! jag blev faktiskt sur på honom eftersom han inte kom på en annan ide till att göra ''fred''... Spoiler: han ville så att haten från alla skulle till honom, och när han dör.. försvinner hatet och alla blir lyckliga och det blir fred.. jag blir ledsen av att tänka på det.. fruktansvärt!

hoho, det är en diskussion kring detta, alltså om lulu och cc Spoiler: exakt i slutet så får man se cc ligga där, och pratar med någon, sen säger hon ju Lulus namn. och MÅNGA människor diskuterar att Lulu är mannen som kör vagnen, alltså föraren.. jag hoppas egentligen att han lever..men samtidigt inte, för det skulle förstöra det sorliga i storyn ;O;
    Redigerades senast 7 år sedan av HizuMaki
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
    #108Postades 7 år sedan
    du kanske inte ska citera spoilern eftersom den syns då...

EDIT:
    Kanon :)
    Redigerades senast 7 år sedan av Ablin
    "The hero and the coward both feel the same thing, but the hero uses his fear, projects it onto his opponent, while the coward runs. It's the same thing, fear, but it's what you do with it that matters."
Visar 101-108 av 108

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen