forum .

Anime / Mitsudomoe .

Mitsudomoe

. sida 1 av 1

#1Postades 8 år sedan
    I den här tråden diskuterar vi Mitsudomoe

Frågor om nedladdning/problem med att spela upp filer undanbedes, men kan om de måste, ställas som ett Off Topic-svar genoma att trycka på Skriv ett Off-topic-svar en liten bit ovanför den här texten.
    #2Postades 8 år sedan
    Jag kan inte förstå att ingen har skrivit i denna tråden än. :O

Själv tycker jag att Mitsudomoe är hysteriskt rolig. XD Jag kanske har dålig (pervers) humor? :( Egentligen brukar det inte vara min typ av humor (om man jämför med amerikanska pajfilmer)... Men... Den är hur. rolig. som helst ändå. Jag kan inte hjälpa det. Marui-trillingarna är helt otroliga :'D Specellt Hitoha och Mitsuba XD

Denna serie passar perfekt för dem som gillar missuppfattningar. :)
    ... :)))))))))
    Favoritanime, plats 1Favoritanime, plats 2Favoritanime, plats 3
    #3Postades 7 år sedan
    Den här animen är hel grymm! xD den är rolig och skön OwO jag rekomenderar den grymmt!
    Jag älskade ALLA missuppfattningar som skedde...och det skedde en del på varje avsnitt xD Så kul var det hela tidn ~

Asså jag älskar seriöst missförstånden xD (det är sådana...snuskiga missförstånd oftast xD tex: barnen kallar deras hamster för ''nipple'', och dom pratar om hur skönt det är att röra nipple och massa sånt. Samtidigt står en lärare bakom dörren och hör allt och missförstår ALLT xD)

Animen är rolig att se på! Och snart är säsong 2 ute!! :D
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
  • Yajirou

Sandwich shogun.

Skriv ett Off-topic-svar +
    #4Postades 7 år sedan
    Citerar HizuMaki
    Asså jag älskar seriöst missförstånden xD (det är sådana...snuskiga missförstånd oftast xD tex: barnen kallar deras hamster för ''nipple'', och dom pratar om hur skönt det är att röra nipple och massa sånt. Samtidigt står en lärare bakom dörren och hör allt och missförstår ALLT xD)

Hahaha jag håller med. Så j*kla roligt xD Gillar när det; Spoiler: Blir massor med missuppfattningar när det handlar om deras favorit program Gachi Rangers xD. hahaha

+ Jag vill fanken i mig ha den där låten som dök upp vid avsnitt 13, 12:27 börjar den tror jag :P Den är inte lång men väldigt rolig verkar den vara xD
    Redigerades senast 7 år sedan av Yajirou
    Onegai Pedro.
  • Zaraki-kun

Captain of the Leftover Knights

Skriv ett Off-topic-svar
    #5Postades 7 år sedan
    Själv så tycker jag denna är rätt så tråkig faktisk! Har sett 6 avsnitt och har inte skrattat en ända gång!
    Aura, Spirit, Force, Chakra, Chi, Energy and Orgone.
    ~~ El Psy Congroo ~~
    #6Postades 7 år sedan
    Citerar Yajirou
    Jag vill fanken i mig ha den där låten som dök upp vid avsnitt 13, 12:27 börjar den tror jag :P Den är inte lång men väldigt rolig verkar den vara xD

hahah jo den låten var ju härlig xD Och hur Yabe(sensei) fick sådär panik xD Jag tyckte faktiskt hela den episoden var rolig :DD hur pappan ville mörda honom och så xD

en låt som jag tyckte väldigt mycket om var den på episode 8! xD den börjar typ... efter 16 minuter in i episoden :D När Futaba bär en pojke på axlarna och springer runt xD
    Redigerades senast 7 år sedan av HizuMaki
    "If you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew before."
    #7Postades 7 år sedan
    Citerar HizuMaki
    en låt som jag tyckte väldigt mycket om var den på episode 8! xD den börjar typ... efter 16 minuter in i episoden

Check off-topic...

Citerar HizuMaki
    Yabe(sensei) fick sådär panik xD

Han får ju panik i varje avsnitt.. hahaa... Man borde göra mer såna här sjuka, konstiga och roliga animen.
    Onegai Pedro.
Visar 1-7 av 7

besvara tråden

Logga in för att besvara tråden!

senaste inläggen